نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در امام زاده ابراهیم قم |09193056404-02536645610

  • 0

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در امام زاده ابراهیم قم |09193056404-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در امام زاده ابراهیم قم

در هر وسیله ی الکترونیکی ممکن است پس از گذشت زمانی مشکلاتی به وجود آید . این مشکلات در هر برندی ممکن است رخ دهد و صرفا اینکه تنها محصولات ایرانی دچار مشکل می شوند تفکری غلط است . تلویزیون های سام که تولید کشورمان ایران هستند هم از این قاعده مستثنی نیستند . در این مقاله برخی از مشکلات رایج تلویزیون سام را بررسی خواهیم کرد همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در امام زاده ابراهیم قم تماس بگیرید .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در امام زاده ابراهیم قم

مشکلات رایج در تلویزیون های سام

  • تلویزیون صدای اضافه از جایی غیر از بلندگو ها دارد

گاهی اتفاق رخ می دهد که صدای اضافه از جایی به غیر از بلندگو های تلویزیون پخش می شود . دلیل اصلی این مشکل می ‌تواند مربوط به برد پاور تلویزیون باشد و برای برطرف کردن این مشکل ، هر چه سریعتر اقدام به برطرف کردن آن نمایید . چراکه برد پاور یکی از اصلی ترین قطعات تلویزیون بوده و بی توجهی به آن می تواند هزینه های بیشتری برای شما بوجود آورد .

تعمیرات تلویزیون سام در امام زاده ابراهیم قم

  • پاک شدن برنامه تلویزیون سام

تلویزیون پس از هر بار خاموش و روشن شدن به تنظیمات دوباره نیا دارد . این مشکل می تواند از مین برد تلویزیون باشد .

این مشکل بیشتر در تلویزیون های رسیور دار به رخ می دهد . از مهترین دلایل به وجود آمدن این مشکل می توان به فرسوده شدن قطعات روی مین برد اشاره کرد که با تعویض این قطعات مشکل رفع می شود .

  • کم نور شدن تصویر تلویزیون سام

گاهی با این صحنه روبرو می شوید که کیفیت و نور تصویر با حالت قبل تفاوت دارد و تصویر کم نور تر شده است . در ابتدا این تصور در ذهن شما ایجاد می شود که تنظیمات تلویزیون دستکاری شده و به همین علت نور تصویر کمتر از قبل شده است . با یک

بررسی در تنظیمات روشنایی تلویزیون ، تنظیم سنسور ECO ، بررسی کابل و گیرنده دیجیتال ، می‌ توان مطمئن شد که ایراد در بخش تنظیمات تلویزیون است یا خیر . باید بگوییم که مشکل به وجود آمده در بخش لامپ ها و ضعیف شدن عملکرد آنها دلیل اصلی کم نور شدن تصویر تلویزیون سام می باشد .

  • تلویزیون یک فرمت خاص را اصلا پخش نمی کند

دلیل پخش نشدن فرمت خاصی از فیلم ، عکس یا فایل به علت عدم پشتیبانی فرمت آن ها توسط تلویزیون است . در این حالت کار خاصی نمی توان انجام داد ، ولی در تلویزیون های جدیدتر یا اندروید با آپدیت سیستم این مشکل را می توان برطرف کرد .

یقینا تا به حال با این صحنه روبرو شده اید که در زمان تماشای تلویزیون تصویر دچار پرش و یا چشمک زدن شده باشد ، که بیشتر کاربران معمولا این مشکل را به دلیل خرابی در بخش آنتن می ‌دانند . اما برخی اوقات پرش تصویر به صورتی است که تماشای تلویزیون را با مشکل مواجه می ‌کند و مانند یک لامپ که در حال سوختن شروع به چشمک زدن می ‌کند . مشکلات به وجود آمده در لامپ ‌ها می ‌تواند علت رخ دادن این مشکل در تلویزیون باشد . با خرابی 1 و یا تعدادی از لامپ ها تصویر تلویزیون حالت پرش پیدا می ‌کند که به بررسی و تعمیر به وسیله ی تکنسین متخصص در این زمینه احتیاج می باشد . علت به وجود امدن این مشکلات در بک لایت های سری یکی از خط ها قطع می گردد و یک سری سالم است ، حال سری سالم دستور به نمایش و روشن شدن می دهند اما علت اینکه سری بعدی قطع و خراب است مین برد دستور قطع را صادر می کند ، به همین ترتیب تصویر به طور متوالی قطع و وصل می گردد  .

همچنین دلیل اصلی در این بخش می‌ تواند به آنتن ، بک لایت یا پنل تلویزیون مربوط باشد . برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در امام زاده ابراهیم قم تماس بگیرید .

تعمیرات ال ای دی سام در امام زاده ابراهیم قم

  • دو تایی شدن تصویر تلویزیون سامدر بیشتر موارد دوتایی شدن تصویر و یا دو نیم شدن تصویر به علت وجود مشکل در برد تصویر است . برد از دو بخش تشکیل شده است . هنگامی که یکی از این دو بخش دچار مشکل شود ، تفاوتی در تصویر دو طرف صفحه تلویزیون ایجاد می ‌شود .
    • تلویزیون سام دیر روشن می‌ شود

    این مشکل علت خرابی پاور یا برد دستگاه است و بیشتر در تلویزیون‌های قدیمی چند ساله مشاهده می‌ شود .

    • روشن نشدن تلویزیون سام

    مهم ‌ترین دلیل روشن نشدن تلویزیون سام خرابی مین برد تلویزیون می باشد . علاوه بر این برد پاور هم در روشن نشدن تلویزیون موثر است . از جمله مشکلاتی که در بعضی مدل ‌های تلویزیون سام رخ می دهد به این صورت است که تلویزیون خاموش شده و حتی چراغ پاور آن نیز روشن نمی ‌شود . تعمیر این دسته از مشکلات فقط باید به وسیله ی کارشناسان ماهر انجام شود . زیرا کوچک‌ترین خطایی در حین تعمیر می تواند سبب از کارافتادگی کامل تلویزیون شود .

    • سیاه شدن تصویر در تلویزیون سام

    عوامل بسیاری در سیاه شدن تصویر تلویزیون سام یا تاریک شدن تصویر تلویزیون دخیل هستند . از دیگر موارد ، خرابی بک لایت تلویزیون سام سیاه شدن کامل تصویر یا پدید آمدن هاله های تیره در تصویر تلویزیون است . هلت سیاه شدن کامل تصویر اینگونه است که در آن قسمت تصویر را کِدِر مشاهده می کنید ، مثل این است که پرده سیاهی بر روی تصویر کشیده شده است . این پدیده خبر از خرابی در بعضی لامپ‌ ها می دهد و هشدار اولیه برای بررسی و تعمیر را به شما می دهد . بعضی از کاربران با مشاهده هاله سیاه در تصویر ، به استفاده از تلویزیون ادامه می دهند و در همان حالت تلویزیون را روشن نگه می دارند ، نتیجه این کار آسیب‌ دیدگی تمامی لامپ ها و در نتیجه پرداخت هزینه برای تعمیر تلویزیون را به دنبال خواهد داشت  .

  • تعمیرکار مجاز تلویزیون سام در امام زاده ابراهیم قم

  •  

    اما اگر با مشاهده مشکل به وجود آمده در تصویر اقدامات لازم جهت تعمیر در همان ساعات اولیه صورت گیرد ، با تعمیر همان تعداد لامپ آسیب دیده و هزینه پایین تر می توان مشکل به وجود آمده را برطرف کرد .

    علت اصلی در این قسمت می ‌تواند به بک لایت و لامپ ها یا پنل تلویزیون مربوط باشد . چنانچه در هاله تصویر تلویزیون نور دیده شد ایراد از بک لایت است در غیر این صورت مشکل از پنل می باشد . برای رفع این مشکل  می توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در امام زاده ابراهیم قم تماس بگیرید .

    • تصویر گاهی به صورت لحظه ای قطع می شود

    قطع شدن کامل تصویر ، حالت نهایی خرابی بک لایت در تلویزیون است . زمانی که تعداد کمی از لامپ ها دچار آسیب ‌دیدگی شوند ، ممکن است خود را به صورت تیره شدن قسمتی از تصویر نمایان کند . در بعضی از مدل‌ های تلویزیون سام سنسوری وجود دارد که با خرابی یک یا تعدادی از لامپ ها فعال شده و برای جلوگیری از آسیب دیدگی تمام لامپ ها آن ها را خاموش نموده تا کاربر به دنبال راه حلی برای تعمیر آن باشد . سیاه شدن تصویر در حالی رخ می دهد که همچنان صدای شبکه در حال پخش شنیده می‌ شود و به وجود آمدن این موضوع کاربر را متوجه خطا در بخش بک لایت تلویزیون می کند . تعمیر تلویزیون سام در قیمت بک لایت از جمله خدماتی می باشد که در منزل قابل بررسی و تعمیر است .

    اصلی ‌ترین دلیل در این بخش می‌ تواند مربوط به بک لایت یا پنل تلویزیون باشد . اگر همچنان تلویزیون تصویر نداشت با چراغ قوه موبایل داخل تصویر تلویزیون نور بیاندازید ، چنانچه تصویر تلویزیون دیده شد مشکل از بک لایت تلویزیون است اما اگر نور ضعیف بود یا خط های رنگی روی صفحه پدید آمد مشکل از پنل است .

  •  
    • بهم ریختن رنگ تلویزیون ساماگر تصاویر تلویزیون شما به هم ریخته است ، برای رفع این مشکل موارد زیر را بررسی کنید :
      1. وارد شدن آسیب به صفحه نمایش موجب بهم ریختن رنگ تلویزیون می شود .
      2. اگر بک لایت تلویزیون دچار آسیب شود ، می تواند موجب بهم ریختگی رنگ در تلویزیون شود .
      3. سوختن یا گیرکردن پیکسل ها از دیگر دلایل ترکیب رنگ در تصاویر تلویزیون است .
      4. تلویزیون بعد از چند ساعت خاموش می شود

      معمولا خاموش شدن تلویزیون سام بعد از یک زمان مشخص ، مربوط به تنظیمات تلویزیون می باشد . برای برطرف شدن این مشکل تایمر تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید . دلیل دیگر خاموش شدن تلویزیون بعد از چند ساعت کار کردن می تواند مربوط به برد پاور تلویزیون باشد .

      1. ریست شدن تلویزیون سام

      مورد رایج دیگری که در تلویزیون سام دیده می شود مشکل ریست شدن است . به این صورت که تلویزیون روشن می شود و روی آرام سام می ماند و دوباره خاموش می گردد و این به صورت خودکار تکرار می شود در این نوع مشکل حتما باید برد مین تعویض گردد تا مشکل محصول رفع گردد .

      یکی از نگران کننده ترین اتفاقاتی که هنگام تماشای برنامه مورد علاقه تان ممکن است رخ دهد ریست شدن تلویزیون است . در ابتدا باید علت ریست شدن تلویزیون را بررسی کنید . پیش از اینکه برای حل مشکل به مرکز تعمیر مراجعه کنید اول نوسانات برق و دستگاه‌های متصل به تلویزیون خود را بررسی کنید .

    •  

      بعضی اوقات این اتفاق در اثر کابل HDMI بی کیفیت یا وصل یک فلش ویروسی می افتد و موجب ریست شدن یا خاموش روشن شدن دستگاه شما شود . چنانچه هیچ کدام از این موارد ذکر شده نبود آن وقت می توانید به یک نمایندگی تعمیرات تلویزیون مراجعه نمایید .

      علت اصلی ریست شدن می تواند خرابی کابل برق ، محافط برق و یا پریز برق باشد و همچنین خرابی برد مین و برد پاور و یا مدار استندبای تلویزیون باشد .

      راه حلی که می توان در منزل انجام داد دستگاه را به تنظیمات کارخانه بر گردانید در آن حالت تلویزیون کامل ریست می شود و در بیشتر موارد مشکل رفع می شود . در غیر این صورت مشکل به وسیله ی تکنسین یا نرم افزار نصب می گردد و یا برد مین تعویض می گردد .

نمایندگی تلویزیون سام در امام زاده ابراهیم قم

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در امام زاده ابراهیم قم

شما عزیزان در صورت بروز هرگونه مشکل در تلویزیون سام خود می توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در امام زاده ابراهیم قم تماس بگیرید . این نمایندگی با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده تلویزیون شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر می کند پس با خیالی آسوده تلویزیون خود را به ما بسپارید .

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 8
  • 5
  • 50
  • 21
  • 363
  • 1,488
  • 20,956
  • 55,918
  • 15,874