نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در شهرک قدس قم |09193056404-02536645610

  • 0

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در شهرک قدس قم |09193056404-02536645610

تلویزیون‌ ها به علت استفاده مداوم ، برخی مواقع با مشکلات مختلفی روبرو می شوند . در این مقاله قصد داریم به برخی از مشکلات رایج تلویزیون سام اشاره کنیم . همچنین شما عزیزان در صورت رخ دادن هر گونه مشکل می توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در شهرک قدس قم در تماس باشید .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در شهرک قدس قم

تعمیرات تلویزیون سام در شهرک قدس قم

مشکلات تلویزیون سام

  • دو تایی شدن تصویر تلویزیون سام

در بیشتر موارد دوتایی شدن تصویر و یا دو نیم شدن تصویر به علت وجود مشکل در برد تصویر است . برد از دو بخش تشکیل شده است . هنگامی که یکی از این دو بخش دچار مشکل شود ، تفاوتی در تصویر دو طرف صفحه تلویزیون ایجاد می ‌شود .

  • ضعیف بودن صدای تلویزیون سام

در مواقعی که صدای تلویزیون ضعیف است ، پیش از هر اقدامی مطالب زیر را مطالعه کنید  :

  1. 3 بار کلید mute کنترل تلویزیون را فشا دهید تا پیغام بازنشانی صدا و تصویر ظاهر شود و پس از آن پیغام را تایید کنید .
  2. در منوی صدا گزینه ‌ی تست صدا را انتخاب کرده و توجه کنید که آیا صدا واضح پخش می ‌شود یا خیر .
  3. از منوی صدا حالت استاندارد را انتخاب کنید .
  • سیاه شدن تصویر در تلویزیون سام

موارد بسیاری در سیاه شدن تصویر تلویزیون سام یا تاریک شدن تصویر تلویزیون دخیل هستند . از دیگر موارد ، خرابی بک لایت تلویزیون سام سیاه شدن کامل تصویر یا پدید آمدن هاله های تیره در تصویر تلویزیون است . علت سیاه شدن کامل تصویر اینطور است که در آن قسمت تصویر را کِدِر مشاهده می کنید ، مثل این است که پرده سیاهی بر روی تصویر کشیده شده است . این پدیده خبر از خرابی در بعضی لامپ‌ ها می دهد و هشدار اولیه برای بررسی و تعمیر را به شما می دهد . بعضی از کاربران با مشاهده هاله سیاه در تصویر ، به استفاده از تلویزیون ادامه می دهند و در همان حالت تلویزیون را روشن نگه می دارند ، نتیجه این کار آسیب‌ دیدگی تمامی لامپ ها و در نتیجه پرداخت هزینه برای تعمیر تلویزیون را به دنبال خواهد داشت  .

اما اگر با مشاهده مشکل به وجود آمده در تصویر اقدامات لازم جهت تعمیر در همان ساعات اولیه صورت گیرد ، با تعمیر همان تعداد لامپ آسیب دیده و هزینه پایین تر می توان مشکل به وجود آمده را بر طرف کرد .

علت اصلی در این قسمت می ‌تواند به بک لایت و لامپ ها یا پنل تلویزیون مربوط باشد . چنانچه در هاله تصویر تلویزیون نور دیده شد ایراد از بک لایت است در غیر این صورت مشکل از پنل می باشد .

  • صدای تلویزیون سام نویز دارد

دلیل وجود نویز در تلویزیون به کابل و دستگاه های گیرنده مرتبط است و علت دیگری ندارد . برای برطرف کردن مشکل ، اتصالات با کیفیت تهیه کنید یا دستگاه های ورودی را بررسی کنید .

تعمیرات ال ای دی سام در شهرک قدس قم

  1. خود به خود روشن شدن تلویزیون سام

برخی اوقات ممکن است این اتفاق رخ دهد که تلویزیون با قطع و وصل شدن برق خود به خود روشن گردد . این حالت کاملاً عادی است چرا که تلویزیون دارای قابلیت روشن شدن خودکار است و این حالت به طور پیش فرض فعال می باشد . علاوه بر این ، این مشکل می تواند به دلیل ، تایمر بیدار شدن دستگاه باشد که به بررسی نیاز دارد . اگر با علت های ذکر شده و بررسی آن ها مشکل برطرف نشد ، علت روشن شدن تلویزیون می تواند از خرابی برد اصلی تلویزیون باشد .

پردازشگر تصویر ، صدا ، ورودی رم ، USB ، HDMI و… همه بر روی برد اصلی نصب می شوند ، پس گرمای ایجاد شده در این قسمت بسیار زیاد است . یک مشکل کوچک سبب اختلال در عملکرد کل دستگاه شده و تماشای تلویزیون را با مشکل روبرو می کند . برای رفع این مشکل می توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در شهرک قدس قم تماس بگیرید .

  • عدم اتصال به شبکه تلویزیون سام

در مواردی تلویزیون سام نمی ‌تواند به شبکه‌ی WIFI یا بلوتوث و یا اینترنت تلفن همراه متصل شود . این مشکل به چند عامل می تواند بستگی داشته باشد یکی از موارد می تواند از این باشد که نرم افزار تلویزیون قدیمیست و مورد دیگر وارد کردن رمز اشتباه WIFI و ثبت زمان و تاریخ اشتباه در تلویزیون و بهم ریختگی تنظیمات DNS و یا مشکل در بعضی مواقع می تواند از مودم هم باشد .

در مشکلات این چنینی که کاربر بیان می کند ، ابتدا با راهنمایی تلفنی دستگاه به حالت کارخانه باز نشانی شده و در صورت عدم رفع مشکل کارشناس مراجعه کرده و اگر مشکل توسط تکنسین رفع نشد ، با نظر تکنسین دستور تعویض برد مین داده می شود تا مشکل تلویزیون حل گردد .

  • تصویر تلویزیون سام کیفیت ندارد

برخی اوقات ممکن است احساس کنید تصویر نمایش داده شده با کیفیت مطلوبی ندارد . معمولا این مشکل می تواند زمانی رخ دهد که تصویری که در حال پخش است ، تصویر با کیفیتی نباشد . برای مثال سیگنال‌ هایی که از فرستنده‌ ی صدا و سیما یا حتی تصاویر ماهواره‌ای و … با وضوح و کیفیت پایین باشند . یکی از راه حل‌ها این است که سیگنال با وضوح HD و FULL HD به تلویزیون دهید تا با کیفیت مناسب تصاویر را مشاهده کنید . همچنین با انجام دادن تنظیماتی می‌ توانید کیفیت تصویر را بهتر و مناسب تر کنید . چنانچه مشکل برطرف نشد ، باید بدانید که مشکل اساسی است و می تواند از بک لایت ، پنل یا برد تیکان تلویزیون باشد .

  • قطع شدن صدای تلویزیون سام

اگر صدای تلویزیون شما قطع شده است ، جهت تعمیر آن موارد زیر را بررسی کنید :

از اینکه کابل های صدا سالم و به درستی به پشت تلویزیون  و دستگاه صوتی شما متصل شده اند مطمئن شوید .

با وارد شدن به تنظیمات صدای دستگاه خود از صدای خروجی دستگاه و سازگاری آن با گیرنده خود اطمینان حاصل نمایید .

اطمینان از سازگار بودن تنظیمات خروجی گیرنده با فرمت صوتی تلویزیون .

از یک کابل صوتی دیگر برای تست و بررسی اینکه آیا مشکل رفع شده است یا خیر استفاده کنید .

تعمیرکار تلویزیون سام در شهرک قدس قم

  • تلویزیون سام پس از چند ساعت خاموش می شود

عموما خاموش شدن تلویزیون سام بعد از یک زمان مشخص ، مربوط به تنظیمات تلویزیون می باشد . برای حل این مشکل تایمر تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید . دلیل دیگر خاموش شدن تلویزیون بعد از چند ساعت کار کردن می تواند مربوط به برد پاور تلویزیون باشد .

  • پرش و لرزش تصویر تلویزیون سام

یقینا تا به حال با این صحنه روبرو شده اید که در زمان تماشای تلویزیون تصویر دچار پرش و یا چشمک زدن شده باشد ، که بیشتر کاربران معمولا این مشکل را به دلیل خرابی در بخش آنتن می ‌دانند . اما برخی اوقات پرش تصویر به صورتی است که تماشای تلویزیون را با مشکل مواجه می ‌کند و مانند یک لامپ که در حال سوختن شروع به چشمک زدن می ‌کند . مشکلات به وجود آمده در لامپ ‌ها می ‌تواند علت رخ دادن این مشکل در تلویزیون باشد . با خرابی 1 و یا تعدادی از لامپ ها تصویر تلویزیون حالت پرش پیدا می ‌کند که به بررسی و تعمیر به وسیله ی تکنسین متخصص در این زمینه احتیاج می باشد . علت به وجود آمدن این مشکلات در بک لایت های سری یکی از خط ها قطع می گردد و یک سری سالم است ، حال سری سالم دستور به نمایش و روشن شدن می دهند اما علت اینکه سری بعدی قطع و خراب است مین برد دستور قطع را صادر می کند ، به همین ترتیب تصویر به طور متوالی قطع و وصل می گردد  .

همچنین دلیل اصلی در این بخش می‌ تواند به آنتن ، بک لایت یا پنل تلویزیون مربوط باشد .

برای رفع این مشکل می توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در شهرک قدس قم تماس بگیرید .

  • تلویزیون سام الکترونیک صدا دارد اما تصویر ندارد

هنگامی که نور پس ‌زمینه تلویزیون‌های اسام دچار مشکل یا خرابی می ‌شود ، موجب می ‌شود دستگاه صدا یا تصویر را پخش نکند . برای اینکه متوجه شوید نور پس زمینه دستگاه مشکل دارد یا خیر ، زمانی که چراغ پاور روشن است اما تصاویر تاریک هستند ، چراغ قوه موبایل را روی صفحه بتابانید . چنانچه تصویری کم نور مشاهده کردید ، نور پس زمینه خراب است . اما چنانچه تصویری روی پنل مشاهده نکردید ، احتمالا برد مدار مشکل دارد و باید تعویض گردد .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهرک قدس قم

تخصصی ترین و بهترین تعمیرات را از ما بخواهید . نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در شهرک قدس قم با داشتن کادری آموزش دیده و متخصص دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر می کنند . موضوعی که در استفاده از خدمات مراکز تعمیرات باید به آن دقت داشته باشید ، این است که تعمیرکار تلویزیون سام باید بتواند تلویزیون را بدون آسیب رساندن به آن تعمیر کند به صورتی که مشکلات دستگاه رفع شده باشد و هیچگونه مشکل تازه ای به آن اضافه نشده باشد .

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 1
  • 1
  • 50
  • 21
  • 356
  • 1,481
  • 20,949
  • 55,911
  • 15,870