نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در مدرس قم |09193056404-02536645610

  • 0

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در مدرس قم |09193056404-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در مدرس قم

تعمیر تلویزیون سام یکی از خدمات تخصصی است که در نمایندگی تعمیر تلویزیون در مدرس قم انجام می گیرد . این خدمات شامل تعمیر و تعویض برد ها و مشکلات در صفحه تلویزیون می باشد . در این مقاله قصد داریم به موضوع تعمیر تلویزیون سام و نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در مدرس قم بپردازیم با ما همراه باشید .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در مدرس قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در مدرس قم ، تعمیر تلویزیون را چگونه انجام می دهد ؟

  1. 1. تکنسین های نمایندگی ، دارای مهارت و با آموزش های حرفه ای توانایی عیب یابی و تعمیر انواع مدل های تلویزیون را دارند .
  2. 2. تکنسین های نمایندگی برای آسان شدن کار و کاهش احتمال رخ دادن خطا در طول تعمیر ، از ابزار و تجهیزات پیشرفته و به روز استفاده می کنند .
  3. چنانچه نیاز باشد قطعه ای تعویض شود ، تکنسین ها آن را با استفاده از قطعات یدکی اصل و با کیفیت تعویض می کنند . استفاده از قطعات یدکی اصل علاوه بر این که از بروز مشکل در دستگاه تا مدت ها جلوگیری می کند ، سبب افزایش طول عمر دستگاه هم می شود .
  4. تعمیرات تلویزیون سام در مدرس قم

ایرادات تلویزیون سام

  • هنگ کردن نرم افزاری سام
  • ریست شدن تلویزیون سام
  • عمل نکردن ریموت کنترل
  • متصل نشدن دستگاه به اینترنت
  • جدا شدن قاب از پنل تلویزیون
  • روشن و خاموش شدن تلویزیون
  • خط و پرش در تصویر
  • تصویر هاله‌ی صورتی دارد

تلویزیون LED و QLED سام

تلویزیون سام از نوع LED همچون سایر برند های دیگر است و جزو سری‌های معمولی این برند تلویزیون در بازار است . منبع نور این نوع تلویزیون‌ها از نوع LED و یکی از دو مدل بک لایت ، خطی (ایج) و یا پشت پنلی می باشد .

تلویزیون QLED سام با کیفیت بالا ، کنتراست قویتر و صفحه نمایش با نقاط کوانتومی می باشد . فناوری بکار رفته در این تلویزیون با سیستم عامل اندروید است و تمام قابلیت های تلویزیون هوشمند را دارد . به عنوان مثال (قابلیت اتصال با اینترنت ، بلوتوث ، اتصال به تلفن همراه و دسترسی به برنامه های اینترنتی و … را دارد . ) اما باید به این نکته توجه داشت هر چه تلویزیون هوشمند و پیشرفته ‌تر باشد ، کار با آن به دقت بیشتری نیاز دارد و حساس‌ تر است .

تعمیرات ال ای دی سام در مدرس قم

  • هنگ کردن تلویزیون سام و رفع مشکل در قم

این ایراد در تلویزیون سام بسیار شایع است و در دوران گارانتی بروز می کند . در این موارد تلویزیون شروع به هنگ کردن روی شبکه‌ ها می کند ، کنترل عمل نخواهد کرد و به طور معمول دستگاه قفل می شود . در این مواقع مشتری حتما باید تلویزیون را از برق کشیده و خاموش و روشن کند تا ایراد رفع شود در صورتی که مشکل حل نشد باید با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در مدرس قم تماس گرفته شود .

چنانچه یکی از ایرادات عنوان شده (هنگ کردن ، عمل نکردن کنترل و روی حالت بازنشانی ماندن و… ) رخ داد ، پس از تماس و ارسال پذیرش به نمایندگی های تلویزیون سام و صحبت با تکنسین های مجرب و راهنمایی آنها ، معمولا با بازنشانی کارخانه مشکل دستگاه رفع خواهد شد در غیر اینصورت در اکثر موارد برد مین تلویزیون باید تعویض گردد . چنانچه دستگاه در دوران گارنتی خود باشد همه ی هزینه ‌ها بر عهده‌ی شرکت سام الکترونیک خواهد بود .

  • ریست شدن تلویزیون سام

مورد رایج دیگری که در تلویزیون سام دیده می شود مشکل ریست شدن است . به این صورت که تلویزیون روشن می شود و روی آرام سام می ماند و دوباره خاموش می گردد و این به صورت خودکار تکرار می شود در این نوع مشکل حتما باید برد مین تعویض گردد تا مشکل محصول رفع گردد .

یکی از نگران کننده ترین اتفاقاتی که هنگام تماشای برنامه مورد علاقه تان ممکن است رخ دهد ریست شدن تلویزیون است . در ابتدا باید علت ریست شدن تلویزیون را بررسی کنید . پیش از اینکه برای حل مشکل به مرکز تعمیر مراجعه کنید اول نوسانات برق و دستگاه‌های متصل به تلویزیون خود را بررسی کنید .

بعضی اوقات این اتفاق در اثر کابل HDMI بی کیفیت یا وصل یک فلش ویروسی می افتد و موجب ریست شدن یا خاموش روشن شدن دستگاه شما شود . چنانچه هیچ کدام از این موارد ذکر شده نبود آن وقت می توانید به یک نمایندگی تعمیرات تلویزیون مراجعه نمایید .

علت اصلی ریست شدن می تواند خرابی کابل برق ، محافط برق و یا پریز برق باشد و همچنین خرابی برد مین و برد پاور و یا مدار استندبای تلویزیون باشد .

راه حلی که می توان در منزل انجام داد دستگاه را به تنظیمات کارخانه بر گردانید در آن حالت تلویزیون کامل ریست می شود و در بیشتر موارد مشکل رفع می شود . در غیر این صورت مشکل به وسیله ی تکنسین یا نرم افزار نصب می گردد و یا برد مین تعویض می گردد .

تعمیرکار تلویزیون سام در مدرس قم

  • کار نکردن ریموت کنترل تلویزیون سام

در تلویزیون سام ایراد بسیار شایعی که به وفور دیده می شود عمل نکردن کنترل است . به این صورت که کنترل هیچ اثری روی تلویزیون ندارد و عملکردی نشان نمی دهد ، در این مواقع معمولا کنترل هوشمند سام از متصل بودن به بلوتوث دستگاه خارج شده که این امر می تواند در اثر ضعیف بودن باتری کنترل و یا ضربه خوردن کنترل و یا آب خوردگی و یا تمام شدن عمر باتری اتفاق بیوفتد . بهتر است برای کنترل های هوشمند سام از هرنوع باتری اما با کیفیت ALKALINE  استفاده کرد .

  • طریقه اتصال کنترل هوشمند سام به تلویزیون

ابتدا کنترل را رو به روی چشمی تلویزیون قرار دهید و دکمه بازگشت (Return) و دکمه پخش/ توقف (play/pause) را به صورت همزمان فشار دهید و 3 ثانیه نگه دارید تا پنجره جفت شدن در تصویر تلویزیون نمایش داده شود بعد از نمایش این پنجره جفت سازی انجام می گیرد . چنانچه با انجام این مورد و تعویض باتری کنترل ، مشکل رفع نشد در این مواقع نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در مدرس قم تماس گرفته تا کارشناسان این مجموعه شما را برای انجام مراحل ثبت تعمیر کنترل سام راهنمایی کنند .

  • عدم اتصال به شبکه تلویزیون سام

در برخی از موارد تلویزیون سام نمی ‌تواند به شبکه‌ی وای فای یا بلوتوث و یا دیتای تلفن همراه وصل شود . این مشکل می تواند به چند عامل بستگی داشته باشد یکی از موارد می تواند از این باشد که نرم افزار تلویزیون قدیمی باشد و مورد دیگر وارد کردن رمز اشتباه وای فای و ثبت زمان و تاریخ اشتباه در تلویزیون و بهم ریختگی تنظیمات DNS و یا ایراد در بعضی مواقع می تواند از مودم هم باشد.

در ایراد های این چنینی که مشتری عنوان می کند ، ابتدا با راهنمایی تلفنی دستگاه باز نشانی شده و در صورت برطرف نشدن مشکل تکنسین مراجعه کرده چنانچه ایراد توسط تکنسین رفع نشد ، با نظر تکنسین دستور تعویض برد مین داده می شود تا مشکل تلویزیون رفع گردد .

تعمیرات ال سی دی سامسونگ در مدرس قم

  • تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد

زمانی که تلویزیون ال سی دی و ال ای دی صدا دارد ولی تصویر ندارد بیشتر مشکل در قسمت بک لایت تلویزیون می باشد . خرابی بک لایت در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی یکی از موارد شایع است . در تلویزیون های ال ای دی سری f سام خرابی بک لایت شایع است . البته در برخی از موارد خرابی برد پاور سبب از بین رفتن تصویر می شود به این صورت که خروجی ولتاژ بک لایت قطع می شود و تصویر تلویزیون سیاه می شود در این حالت اگر دقت کنید یک تصویر بسیار محو می بینید .

  • تلویزیون دیر روشن می شود​

دیر روشن شدن تلویزیون در بیشتر موارد مربوط به برد پاور تلویزیون می باشد . این خرابی اکثرا در تلویزیون های ال سی دی رخ می دهد . با تعویض قطعات فرسوده برد پاور مشکل رفع می شود .

  • تلویزیون صدا ندارد

خرابی صدای تلویزیون به برد مین و بلندگو مربوط می باشد . احتمال خرابی بلندگو در تلویزیون های ال ای دی خیلی کم است و بیشتر مربوط به برد مین می شود و در برخی مواقع برد تلویزیون قابل تعمیر نمی باشد و باید برد تعویض گردد . در تلویزیون های ال سی دی سام احتمال خرابی بلندگو نیز می باشد به دلیل این که در طولانی مدت بلندگو خراب می شود .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در مدرس قم

  • تلویزیون بعد از چند ساعت خاموش می شود

معمولا خاموش شدن تلویزیون سام بعد از یک زمان مشخص ، مربوط به تنظیمات تلویزیون می باشد . برای برطرف شدن این مشکل تایمر تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید . دلیل دیگر خاموش شدن تلویزیون بعد از چند ساعت کار کردن می تواند مربوط به برد پاور تلویزیون باشد .

سخن پایانی

تکنسین تعمیر تلویزیون سام که روی دستگاه شما کار می‌ کند ، مهارت و تجربه کافی در زمینه تمامی مدل‌های تلویزیون سام دارد . به همین علت جای هیچ نگرانی وجود ندارد . ما می ‌دانیم که تعمیر تلویزیون کاریست که پیچیدگی و ظرافت زیادی را به همراه دارد و بدون داشتن تخصص نمی ‌توان به نتیجه مورد نظر رسید . به همین علت نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در مدرس قم در استخدام تکنسین‌های متخصص تلویزیون فیلتر های سختگیرانه ‌ای دارد و پس از عبور از این فیلترها تکنسین ها به منزل مشتریان اعزام می  ‌شوند.

 

تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 27
  • 15
  • 41
  • 20
  • 387
  • 1,497
  • 19,741
  • 56,247
  • 16,015