نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در خیابان آذر قم |09127384085-02536645610

  • 0

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در خیابان آذر قم |09127384085-02536645610

تعمیرات و رفع مشکل یکی از خدمات تخصصی ا ست که در نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در خیابان آذر قم انجام می گیرد . این نمایندگی در سریع ترین زمان ممکن بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می کند . اگر تلویزیون شما دچار مشکل شد بی درنگ سریعا با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در خیابان آذر قم تماس بگیرید . در ادامه به برخی از مشکلات تلویزیون سام خواهیم پرداخت با ما همراه باشید .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در خیابان آذر قم

مشکلات تلویزیون سام

  • علت ریست شدن تلویزیون سام

از موارد رایجی که در تلویزیون های سام مشاهده می شود و می توان به آن اشاره کرد مشکل ریست شدن آن است . اینگونه که تلویزیون روشن می شود و بر روی لوگوی سام می ماند و دوباره خاموش می شود و این به شرایط به صورت خودکار مکررا تکرار می شود در این نوع اختلال لازم است حتما برد مین تعویض شود تا مشکل دستگاه رفع گردد .

تعمیرات تلویزیون سام در خیابان آذر قم

از اتفاقات نگران کننده ای که ممکن است هنگام تماشای برنامه مورد علاقه تان اتفاق بیوفتد همین ریست شدن تلویزیون است . در قدم اول باید دلیل ریست شدن تلویزیون را بررسی نمایید . پیش از آنکه برای حل مشکل از مرکز تعمیر کمک بخواهید ابتدا نوسانات برق و دستگاه‌های متصل به تلویزیون خود را بررسی کنید .

گاهی اوقات این اتفاق در اثر کابل HDMI بی کیفیت یا اتصال یک فلش ویروسی پیش می آید و باعث ریست شدن یا خاموش روشن شدن دستگاه شما شود . چنانچه هیچ یک از موارد گفته شده نبود آنگاه می توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در خیابان آذر قم تماس بگیرید .

علت دیگر و اصلی ریست شدن می تواند خرابی کابل برق ، محافط برق و یا پریز برق باشد و یا علاوه بر این می تواند از خرابی برد مین و برد پاور و یا مدار استند بای تلویزیون باشد .

راهکاری که می توان در خانه برای رفع این مشکل انجام داد این است که دستگاه را به تنظیمات کارخانه بر گردانید در این حالت تلویزیون کامل ریست می شود و در اغلب موارد مشکل رفع می شود .

  • کار نکردن کنترل تلویزیون سام

مشکل بسیار رایجی که به صورت مکرر  در تلویزیون سام دیده می شود کار نکردن کنترل تلویزیون است . اینگونه که ریموت کنترل هیچ اثری بر روی دستگاه ندارد و عملکردی نشان نمی دهد ، معمولا در این مواقع کنترل هوشمند از متصل بودن به بلوتوث تلویزیون خارج شده که این مسئله می تواند در اثر ضعیف بودن باتری کنترل ، ضربه خوردن ، آب خوردگی و یا تمام شدن عمر باتری رخ دهد .

  • سیاه شدن تصویر در تلویزیون سام

عوامل بسیاری در سیاه شدن تصویر تلویزیون سام یا تاریک شدن تصویر تلویزیون دخیل هستند . از دیگر موارد ، خرابی بک لایت تلویزیون سام سیاه شدن کامل تصویر یا پدید آمدن هاله های تیره در تصویر تلویزیون است . هلت سیاه شدن کامل تصویر اینگونه است که در آن قسمت تصویر را کِدِر مشاهده می کنید ، مثل این است که پرده سیاهی بر روی تصویر کشیده شده است . این پدیده خبر از خرابی در بعضی لامپ‌ ها می دهد و هشدار اولیه برای بررسی و تعمیر را به شما می دهد . بعضی از کاربران با مشاهده هاله سیاه در تصویر ، به استفاده از تلویزیون ادامه می دهند و در همان حالت تلویزیون را روشن نگه می دارند ، نتیجه این کار آسیب‌ دیدگی تمامی لامپ ها و در نتیجه پرداخت هزینه برای تعمیر تلویزیون را به دنبال خواهد داشت  .

اما اگر با مشاهده مشکل به وجود آمده در تصویر اقدامات لازم جهت تعمیر در همان ساعات اولیه صورت گیرد ، با تعمیر همان تعداد لامپ آسیب دیده و هزینه پایین تر می توان مشکل به وجود آمده را برطرف کرد .

علت اصلی در این قسمت می ‌تواند به بک لایت و لامپ ها یا پنل تلویزیون مربوط باشد . چنانچه در هاله تصویر تلویزیون نور دیده شد ایراد از بک لایت است در غیر این صورت مشکل از پنل می باشد . برای حل این مشکلات می توانید با نمایندگی تلویزیون سام در خیابان آذر قم تماس بگیرید .

تعمیرات ال ای دی سام در خیابان آذر قم

  • نداشتن صدا تلویزیون سام

خرابی صدای تلویزیون مربوط به برد مین و بلندگو می باشد . احتمال خرابی بلندگو در تلویزیون های led خیلی کم است و بیشتر مربوط به برد مین می شود و در بعضی موارد برد تلویزیون قابل تعمیر نخواهد بود و باید تعویض شود . در تلویزیون های lcd سام احتمال خرابی بلندگو هم وجود دارد به این دلیل که در طولانی مدت بلندگو خراب می شود . در صورت هرگونه مشکل در این زمینه با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در خیابان آذر قم تماس بگیرید .

  • تلویزیون سام صدا دارد اما تصویر ندارد

چنانچه تلویزیون lcdو led سام صدا دارد اما تصویر ندارد بیشتر مشکل در قسمت بک لایت تلویزیون می باشد . خرابی بک لایت در تلویزیون های led و lcd از موارد شایع در تلویزیون سام می باشد. در تلویزیون های led سری f سام خرابی بک لایت بسیار شایع است . البته در بعضی از موارد خرابی برد پاور موجب از بین رفتن تصویر می شود به این صورت که خروجی ولتاژ بک لایت قطع می شود و تصویر تلویزیون سیاه می شود در این حالت اگر دقت کنید یک تصویر بسیار محو می بینید .

  • خاموش شدن تلویزیون سام بعد از چند ساعت

خاموش شدن تلویزیون سام بعد از یک زمان مشخص معمولا به تنظیمات تلویزیون مربوط می باشد . برای رفع این مشکل تایمر تلویزیون را بررسی نمایید. علت دیگر خاموش شدن تلویزیون پس از چند ساعت کار کردن می تواند به برد پاور تلویزیون مربوط باشد .

  • عدم اتصال به شبکه تلویزیون سام

در بعضی از موارد تلویزیون سام قادر به اتصال به شبکه‌ ی wifi یا بلوتوث و یا دیتای تلفن همراه نخواهد بود . این مشکل می تواند به چند عامل بستگی داشته باشد یکی از موارد می تواند از این باشد که نرم افزار تلویزیون قدیمی شده است و مورد دیگر وارد کردن رمز اشتباه وای فای و ثبت زمان و تاریخ اشتباه در تلویزیون و بهم ریختگی تنظیمات DNS و یا ایراد در بعضی مواقع می تواند از مودم هم باشد .

در مشکلات این چنینی که کاربر عنوان می کند ، ابتدا با راهنمایی تلفنی تلویزیون باز نشانی شده و در صورت رفع نشدن مشکل تکنسین مراجعه کرده چنانچه ایراد توسط تکنسین رفع نشد ، با نظر تکنسین دستور تعویض برد مین داده می شود تا مشکل تلویزیون برطرف شود .

تعمیرکار تلویزیون سام در خیابان آذر قم

  • تصویر تلویزیون سام گاهی به صورت لحظه ای قطع می شود

حالت نهایی خرابی بک لایت در تلویزیون سام ، قطع شدن کامل تصویر است . هنگامی که تعداد کمی از لامپ ها دچار آسیب ‌دیدگی شوند ، احتمال داردخود را به صورت تیره شدن قسمتی از تصویر نمایان کند . در برخی از مدل‌ های تلویزیون سام سنسوری وجود دارد که با خرابی یک یا تعدادی از لامپ ها فعال شده و جهت جلوگیری از آسیب دیدگی تمام لامپ ها آن ها را خاموش نموده تا کاربر در پی راه حلی برای تعمیر آن باشد . سیاه شدن تصویر در صورتی اتفاق می افتد که همچنان صدای شبکه در حال پخش شنیده می‌ شود و به وجود آمدن این موضوع کاربر را متوجه مشکل در بخش بک لایت تلویزیون می کند . تعمیر تلویزیون سام در قسمت بک لایت از جمله خدماتیست که در منزل قابل بررسی و تعمیر است .

دلیل اصلی در این بخش می‌ تواند به بک لایت یا پنل تلویزیون مربوط باشد . اگر همچنان تلویزیون تصویر نداشت با چراغ قوه موبایل داخل تصویر تلویزیون نور بیاندازید ، اگر تصویر تلویزیون دیده شد مشکل از بک لایت تلویزیون است ولی اگر نور ضعیف بود یا خط های رنگی روی صفحه پدید آمد مشکل از پنل دستگاه می باشد .

  • وضوح پایین تصویر تلویزیون سام

برخی اوقات با این صحنه مواجه می شوید که کیفیت و نور تصویر با حالت قبل ، تفاوت دارد و تصویر کم نور تر شده است . ابتدا این تصور در ذهن هر شخصی نقش می‌ بندد که تنظیمات تلویزیون دستکاری شده به همین دلیل است که نور تصویر کمتر از قبل مشاهده می شود . با بررسی ساده در تنظیمات روشنایی تلویزیون ، تنظیم سنسور ECO ، بررسی کابل و گیرنده دیجیتال ، می ‌توان مطمئن شد که مشکل در بخش تنظیمات تلویزیون است یا خیر  .

باید بگوییم که مشکل به وجود آمده در بخش لامپ ها و ضعیف شدن عملکرد آن ها علت کم نور شدن تصویر تلویزیون سام می باشد .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در خیابان آذر قم

این مشکل به بررسی توسط تکنسین را نیازمند است ، تا با مشخص کردن تعداد لامپ های آسیب دیده نسبت به تعمیر و یا تعویض تمامی آن ها اقدامات لازم را انجام دهند .

علت اصلی در این بخش می‌ تواند مربوط به بک لایت و لامپ های تلویزیون باشد و دلیل کم نور شدن تلویزیون سام ، خاموش شدن یا ضعیف شدن تعدادی از لامپ های بک لایت می باشد  .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در خیابان آذر قم

در این مقاله مشکلات تلویزیون سام را مورد بررسی قرار دادیم و تا حدودی با عیب یابی آن آشنا شدیم . در صورتی که با هر یک از این مشکلات گفته شده روبرو شدید می توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در خیابان آذر قم تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین خدمات را دریافت نمایید .

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 1
  • 1
  • 50
  • 21
  • 356
  • 1,481
  • 20,949
  • 55,911
  • 15,870