نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در آزادگان قم |09127384085-02536645610

  • 0

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در آزادگان قم |09127384085-02536645610

اکثر وسایل الکترونیکی از جمله تلویزیون ممکن است پس از مدتی استفاده با مشکل روبرو شوند . در این مقاله به بررسی تعدادی از مشکلات تلویزیون سام می پردازیم . همچنین شما عزیزان می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در آزادگان قم تماس بگیرید .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در آزادگان قم

تعمیرات تلویزیون سام در آزادگان قم

  • چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون سام

چشمک زدن چراغ پاور علت های زیادی دارد که با توجه به سایز و مدل تلویزیون این علت ها متفاوت هستند . یکی از این علت ها خرابی بک لایت تلویزیون است . این مشکل بیشتر در تلویزیون های سری d اتفاق می افتد .

از دلایل دیگر به وجود آمدن این مشکل خرابی برد پاور تلویزیون می باشد . چنانچه با این مشکل روبرو شدید بهتر است که تلویزیون را خاموش کرده و با تماس نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در آزادگان قم بگیرید .

  • آبی شدن تصویر تلویزیون سام

چنانچه تصویری که با فلش روی تلویزیون سام پخش می‌ شود کیفیت داشته باشد ، مشکل از شبکه یا پخش کننده تصویری است که در آن زمان در حال پخش است ، ولی اگر تصویری که مشاهده می کنید با فلش هم کیفیت نداشت باید مشکل تلویزیون را با یک تکنسین تعمیر تلویزیون سام در میان بگذارید .

در بعضی از موارد رنگ ال ای دی ها تغییر کرده و به رنگ آبی یا بنفش نمایش داده می شود ، دلیل آبی شدن تصویر به علت خرابی بک لایت است .

  • تلویزیون سام خود به خود روشن می شود

برخی مواقع ممکن است با قطع و وصل شدن برق ، تلویزیون خود به خود روشن گردد ، این حالت به این دلیل است که تلویزیون عملکردی با عنوان “روشن شدن خودکار” دارد ، این مورد کاملا طبیعی بوده و این حالت به صورت پیش فرض روشن می ‌باشد . همچنین این مشکل می ‌تواند به علت تایمر بیدار باش دستگاه هم باشد که باید مورد بررسی قرار گیرد  .

چنانچه مشکل با علت های گفته شده و بررسی آنها برطرف نشد ، خود به خود روشن شدن تلویزیون می‌ تواند به دلیل خرابی مین برد تلویزیون باشد  .

با توجه به اینکه پردازشگر تصویر ، صدا ، ورودی رم ،USB، HDMI و… تماما بر روی مین برد نصب شده اند ، پس گرمای تولیدی در این قطعه بسیار بالا می باشد . کوچکترین مشکلی سبب ایجاد اختلال در عملکرد کل دستگاه شده و تماشای تلویزیون را با مشکل روبرو می ‌کند . مشکل به وجود آمده در قطعه مین برد هم به بررسی توسط تکنسین های باتجربه در این حوزه نیازمند است .

  • سیاه شدن تصویر در تلویزیون سام

دلیل سیاه شدن تصویر تلویزیون سام یا تاریک شدن تصویر تلویزیون به عوامل زیادی بستگی دارد . از موارد دیگر در خرابی بک لایت تلویزیون سام سیاه شدن کامل تصویر یا پدید آمدن هاله های تیره در تصویر تلویزیون است . دلیل سیاه شدن کامل تصویر به این صورت است که در آن قسمت تصویر را مات می بینید و مثل این است که پرده سیاهی بر روی تصویر کشیده شده است . این پدیده نشانه ای از خرابی در برخی لامپ‌ها می دهد و اخطار اولیه برای بررسی و تعمیر را به شما می دهد . برخی از کاربران با مشاهده هاله سیاه در تصویر ، همچنان به استفاده از تلویزیون ادامه می دهند و در همان حالت تلویزیون را روشن نگه می دارند ، نتیجه این کار آسیب‌ دیدگی تمام لامپ ها و در نتیجه پرداخت هزینه برای تعمیر تلویزیون را در پی دارد . برای رفع این مشکل می توانید با نمایندگی تلویزیون سام در آزادگان قم تماس بگیرید .

تعمیرات ال ای دی سام در آزادگان قم

  • شکستگی پنل تلویزیون سام

از مشکلات متداول در تلویزیون سام می توان به شکستن پنل تلویزیون اشاره کرد البته نمی ‌توان گفت تلویزیون هایی که کیفیت پایینی دارند دارای شکستگی پنل می شوند بلکه علت شکستگی پنل ظرافت بیش از حد تلویزیون های جدید می باشد .

با پیشرفت تکنولوژی اکثر کاربران تمایل دارند که دستگاه آن ها دارای ظرافت بیشتری باشد به همین علت پنل های این تلویزیون ها ، بسیار حساس و ظریف ساخته شده و با کوچک ترین ضربه ای دچار شکستگی می شود . با توجه به اینکه هزینه تعمیر پنل تلویزیون بسیار بالا می باشد به جای تعمیر پنل بهتر است به فکر خریدن یک تلویزیون جدید باشید .

  • کم نور شدن تصویر تلویزیون سام

گاهی با این صحنه روبرو می شوید که کیفیت و نور تصویر با حالت قبل تفاوت دارد و تصویر کم نور تر شده است . در ابتدا این تصور در ذهن شما ایجاد می شود که تنظیمات تلویزیون دستکاری شده و به همین علت نور تصویر کمتر از قبل شده است . با یک بررسی در تنظیمات روشنایی تلویزیون ، تنظیم سنسور ECO ، بررسی کابل و گیرنده دیجیتال ، می‌ توان مطمئن شد که ایراد در بخش تنظیمات تلویزیون است یا خیر . باید بگوییم که مشکل به وجود آمده در بخش لامپ ها و ضعیف شدن عملکرد آنها دلیل اصلی کم نور شدن تصویر تلویزیون سام می باشد .

  • دیر روشن شدن تلویزیون سام​

در اکثر موارد دیر روشن شدن تلویزیون سام به برد پاور تلویزیون مربوط می باشد . این اختلال بیشتر در تلویزیون های LCD به وجود می آید که با عوض کردن قطعات فرسوده برد پاور مشکل برطرف می شود . برای رفع این مشکلات می توانید با نمایندگی تلویزیون سام در آزادگان قم تماس بگیرید .

  • تلویزیون صدای اضافه از جایی غیر از بلندگو ها دارد

گاهی اتفاق رخ می دهد که صدای اضافه از جایی به غیر از بلندگو های تلویزیون پخش می شود . دلیل اصلی این مشکل می ‌تواند مربوط به برد پاور تلویزیون باشد و برای برطرف کردن این مشکل ، هر چه سریعتر اقدام به برطرف کردن آن نمایید . چراکه برد پاور یکی از اصلی ترین قطعات تلویزیون بوده و بی توجهی به آن می تواند هزینه های بیشتری برای شما بوجود آورد .

تعمیرکار تلویزیون سام در آزادگان قم

  • وصل نشدن به شبکه تلویزیون سام

در برخی از موارد تلویزیون سام نمی ‌تواند به شبکه‌ی وای فای یا بلوتوث و یا دیتای تلفن همراه وصل شود . این مشکل می تواند به چند عامل بستگی داشته باشد یکی از موارد می تواند از این باشد که نرم افزار تلویزیون قدیمی باشد و مورد دیگر وارد کردن رمز اشتباه وای فای و ثبت زمان و تاریخ اشتباه در تلویزیون و بهم ریختگی تنظیمات DNS و یا ایراد در بعضی مواقع می تواند از مودم هم باشد.

در ایراد های این چنینی که مشتری عنوان می کند ، ابتدا با راهنمایی تلفنی دستگاه باز نشانی شده و در صورت برطرف نشدن مشکل تکنسین مراجعه کرده چنانچه ایراد توسط تکنسین رفع نشد ، با نظر تکنسین دستور تعویض برد مین داده می شود تا مشکل تلویزیون رفع گردد .

  • پاک شدن برنامه تلویزیون سام

تلویزیون پس از هر بار خاموش و روشن شدن به تنظیمات دوباره نیا دارد . این مشکل می تواند از مین برد تلویزیون باشد .

این مشکل بیشتر در تلویزیون های رسیور دار به رخ می دهد . از مهترین دلایل به وجود آمدن این مشکل می توان به فرسوده شدن قطعات روی مین برد اشاره کرد که با تعویض این قطعات مشکل رفع می شود .

  • نقاط روشن یا تاریک در تلویزیون سام

همیشه سیاه شدن تصویر به معنی خرابی بک لایت نیست ، گاهی به وجود آمدن نقاط نورانی یا تاریک و روشن در تصویر هم نشانه ای از خرابی در بخش لامپ های تلویزیون است . به این صورت که در بعضی از نقاط تصویر نقطه های نورانی مانند لامپ روشن است و تصویر در آن نقاط نورانی و سفید مشاهده می‌ شود . لامپ ‌ها به علت اینکه بتوانند نور را به طور یکسان در اطراف خود پخش کنند بر روی خود دارای منشوری می باشند ، که این منشورها به وسیله ی چسب مخصوص به لامپ ها وصل شده اند ، حال اگر به علت گرمای تولیدی لامپ ها و یا غیر استاندارد بودن لامپ ها ، منشور از آن ها جدا شود و لامپ دیگر نمی تواند نور را به اطراف پخش کند و باعث می شود تا نور مستقیماً به صفحه تابیده شود و ما آن را به صورت یک نقطه نورانی در تصویر مشاهده کنیم .

دلیل اصلی در این بخش می ‌تواند به بک لایت و لامپ ها یا پنل تلویزیون مربوط باشد . چنانچه در هاله تصویر تلویزیون نور دیده شد مشکل از بک لایت می باشد در غیر این صورت مشکل از پنل است  .

  • تلویزیون سام بعد از چند ساعت خاموش می شود

معمولا خاموش شدن تلویزیون سام بعد از یک زمان مشخص ، مربوط به تنظیمات تلویزیون می باشد . برای برطرف شدن این مشکل تایمر تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید . دلیل دیگر خاموش شدن تلویزیون بعد از چند ساعت کار کردن می تواند مربوط به برد پاور تلویزیون باشد .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در آزادگان قم

تعمیرات و رفع مشکل یکی از خدمات تخصصی ا ست که در نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در آزادگان قم انجام می گیرد . این نمایندگی در سریع ترین زمان ممکن بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می کند .

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 5
  • 3
  • 50
  • 21
  • 360
  • 1,485
  • 20,953
  • 55,915
  • 15,872