نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار امین قم |09193056404-02536645610

  • 0

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار امین قم |09193056404-02536645610

به وجود آمدن مشکل ممکن است در هر وسیله ی الکترونیکی اتفاق بیوفتد . تلویزیون هم جزو همین وسایل الکترونیکی است که ممکن است با مشکلاتی مواجه شود . اما نگران نباشید نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار امین قم در کنار شماست تا مشکل تلویزیون شما را در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن رفع نماید .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار امین قم

مزایای تلویزیون های سام

تلویزیون سام از مزایای زیادی برخوردار است که در این قسمت با تعدادی از مزایای آن به صورت خلاصه آشنا می شویم  .

تعمیرات تلویزیون سام در بلوار امین قم

  • تلویزیون های هوشمند سام الکترونیک دارای سیستم عامل اندروید هستند .
  • بعضی از مدل های تلویزیون سام از صدای دالبی شکل نیز پشتیبانی می کنند .
  • بعضی از مدل های تلویزیون سام دارای قابلیت اتصال به بلوتوث هستند .
  • تمام مدل های تلویزیون های سام دارای قفل کودک هستند .
  • تمام مدل های تلویزیون سام دارای قابلیت ضبط درون برنامه روی حافظه خارجی می باشند .
  • بعضی دیگر از آن ها دارای قابلیت Smart view جهت پخش برنامه های تلویزیونی از موبایل می باشند .
  • برخی دارای قابلیت اتصال به اینترنت وای فای می باشند .
  • برخی از مدل تلویزیون های سام الکترونیک دارای ریموت کنترل هوشمند نیز بوده اند .

مشکلات تلویزیون سام

امروز در این بخش از مقاله به قصد داریم به تعدادی از مشکلات تلویزیون سام بپردازیم با ما همراه باشید .

  • تصویر گاهی به صورت لحظه ای قطع می شود

قطع شدن کامل تصویر ، حالت نهایی خرابی بک لایت در تلویزیون است . زمانی که تعداد کمی از لامپ ها دچار آسیب ‌دیدگی شوند ، ممکن است خود را به صورت تیره شدن قسمتی از تصویر نمایان کند . در بعضی از مدل‌ های تلویزیون سام سنسوری وجود دارد که با خرابی یک یا تعدادی از لامپ ها فعال شده و برای جلوگیری از آسیب دیدگی تمام لامپ ها آن ها را خاموش نموده تا کاربر به دنبال راه حلی برای تعمیر آن باشد . سیاه شدن تصویر در حالی رخ می دهد که همچنان صدای شبکه در حال پخش شنیده می‌ شود و به وجود آمدن این موضوع کاربر را متوجه خطا در بخش بک لایت تلویزیون می کند . تعمیر تلویزیون سام در قیمت بک لایت از جمله خدماتی می باشد که در منزل قابل بررسی و تعمیر است .

اصلی ‌ترین دلیل در این بخش می‌ تواند مربوط به بک لایت یا پنل تلویزیون باشد . اگر همچنان تلویزیون تصویر نداشت با چراغ قوه موبایل داخل تصویر تلویزیون نور بیاندازید ، چنانچه تصویر تلویزیون دیده شد مشکل از بک لایت تلویزیون است اما اگر نور ضعیف بود یا خط های رنگی روی صفحه پدید آمد مشکل از پنل است .

تعمیرات ال ای دی سام در بلوار امین قم

  • آبی شدن تصویر تلویزیون سام

چنانچه تصویری که با فلش روی تلویزیون سام پخش می‌ شود کیفیت داشته باشد ، مشکل از شبکه یا پخش کننده تصویری است که در آن زمان در حال پخش است ، ولی اگر تصویری که مشاهده می کنید با فلش هم کیفیت نداشت باید مشکل تلویزیون را با یک تکنسین تعمیر تلویزیون سام در میان بگذارید .

در بعضی از موارد رنگ ال ای دی ها تغییر کرده و به رنگ آبی یا بنفش نمایش داده می شود ، دلیل آبی شدن تصویر به علت خرابی بک لایت است .

  • چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون سام

چشمک زدن چراغ پاور علت های زیادی دارد که با توجه به سایز و مدل تلویزیون این علت ها متفاوت هستند . یکی از این علت ها خرابی بک لایت تلویزیون است . این مشکل بیشتر در تلویزیون های سری d اتفاق می افتد .

از دلایل دیگر به وجود آمدن این مشکل خرابی برد پاور تلویزیون می باشد . چنانچه با این مشکل روبرو شدید بهتر است که تلویزیون را خاموش کرده و با تماس نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار امین قم بگیرید .

  • تلویزیون سام صدای اضافه از جایی غیر از بلندگو ها دارد

گاهی این اتفاق می افتد که صدای اضافه از جایی به غیر از بلندگو های تلویزیون پخش می شود . علت اصلی این مشکل می ‌تواند به برد پاور تلویزیون مربوط باشد و برای برطرف کردن این مشکل ، هر چه سریعتر اقدام به برطرف کردن آن نمایید . چراکه برد پاور یکی از اصلی ترین قطعات تلویزیون بوده و بی توجهی به آن می تواند هزینه های بیشتری برای شما بوجود آورد .

  • تلویزیون سام بعد از چند ساعت خاموش می شود

معمولا خاموش شدن تلویزیون سام بعد از یک زمان مشخص ، به تنظیمات تلویزیون مربوط می باشد . برای رفع این مشکل تایمر تلویزیون را چک کنید . علت دیگر خاموش شدن تلویزیون بعد از چند ساعت کار کردن می تواند مربوط به برد پاور تلویزیون باشد .

  • شکستگی پنل تلویزیون سام

از مشکلات متداول در تلویزیون سام می توان به شکستن پنل تلویزیون اشاره کرد البته نمی ‌توان گفت تلویزیون هایی که کیفیت پایینی دارند دارای شکستگی پنل می شوند بلکه علت شکستگی پنل ظرافت بیش از حد تلویزیون های جدید می باشد .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در بلوار امین قم

با پیشرفت تکنولوژی اکثر کاربران تمایل دارند که دستگاه آن ها دارای ظرافت بیشتری باشد به همین علت پنل های این تلویزیون ها ، بسیار حساس و ظریف ساخته شده و با کوچک ترین ضربه ای دچار شکستگی می شود . با توجه به اینکه هزینه تعمیر پنل تلویزیون بسیار بالا می باشد به جای تعمیر پنل بهتر است به فکر خریدن یک تلویزیون جدید باشید .

  • تلویزیون سام تصویر هاله ای تاریک یا نقطه ای روشن دارد

علت وجود هاله ای تاریک می تواند از لامپ های پشت پنل یا بک لایت باشد که در برخی مدل ها این گونه است و در برخی دیگر به گونه ای بک لایت خراب می شود که مانند نقطه ای روشن نمایان می شود .

به طور کلی هر نوع هاله یا نقطه ای که تصویر روی آن معلوم باشد می توان گفت که دلیل آن خرابی بک لایت است .

  • پاک شدن برنامه تلویزیون سام

تلویزیون پس از هر بار خاموش و روشن شدن به تنظیمات دوباره نیا دارد . این مشکل می تواند از مین برد تلویزیون باشد .

این مشکل بیشتر در تلویزیون های رسیور دار به رخ می دهد . از مهترین دلایل به وجود آمدن این مشکل می توان به فرسوده شدن قطعات روی مین برد اشاره کرد که با تعویض این قطعات مشکل رفع می شود .

  • ریست شدن تلویزیون سام

از موارد رایج دیگری که در تلویزیون سام مشاهده می شود می توان به مشکل ریست شدن آن اشاره کرد . به این صورت که تلویزیون روشن می شود و بر روی لوگوی سام می ماند و مجددا خاموش می شود و این به شرایط به صورت خودکار تکرار می شود در این نوع مشکل باید حتما برد مین تعویض گردد تا مشکل محصول برطرف گردد .

یکی از اتفاقات نگران کننده ای که زمان تماشای برنامه مورد علاقه تان ممکن است بروز دهد همین ریست شدن تلویزیون است . در گام نخست باید علت ریست شدن تلویزیون را بررسی کنید . قبل از اینکه برای حل مشکل به مرکز تعمیر مراجعه کنید ابتدا نوسانات برق و دستگاه‌های متصل به تلویزیون خود را بررسی نمایید .

برخی اوقات این اتفاق در اثر کابل HDMI بی کیفیت یا وصل یک فلش ویروسی رخ می دهد و سبب ریست شدن یا خاموش روشن شدن دستگاه شما شود . اگر هیچ کدام از این موارد گفته شده نبود آن وقت می توانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار امین قم مراجعه نمایید .

تعمیرکار تلویزیون سام در بلوار امین قم

همچنین علت اصلی ریست شدن می تواند خرابی کابل برق ، محافط برق و یا پریز برق باشد و یا علاوه بر این خرابی برد مین و برد پاور و یا مدار استند بای تلویزیون باشد .

راه حلی که می توان در خانه انجام داد دستگاه را به تنظیمات کارخانه بر گردانید در آن حالت تلویزیون کامل ریست می شود و در اکثر موارد مشکل حل می شود .

 

  • نقاط روشن یا تاریک در تلویزیون سام

همیشه سیاه شدن تصویر به معنی خرابی بک لایت نیست ، گاهی به وجود آمدن نقاط نورانی یا تاریک و روشن در تصویر هم نشانه ای از خرابی در بخش لامپ های تلویزیون است . به این صورت که در بعضی از نقاط تصویر نقطه های نورانی مانند لامپ روشن است و تصویر در آن نقاط نورانی و سفید مشاهده می‌ شود . لامپ ‌ها به علت اینکه بتوانند نور را به طور یکسان در اطراف خود پخش کنند بر روی خود دارای منشوری می باشند ، که این منشورها به وسیله ی چسب مخصوص به لامپ ها وصل شده اند ، حال اگر به علت گرمای تولیدی لامپ ها و یا غیر استاندارد بودن لامپ ها ، منشور از آن ها جدا شود و لامپ دیگر نمی تواند نور را به اطراف پخش کند و باعث می شود تا نور مستقیماً به صفحه تابیده شود و ما آن را به صورت یک نقطه نورانی در تصویر مشاهده کنیم .

دلیل اصلی در این بخش می ‌تواند به بک لایت و لامپ ها یا پنل تلویزیون مربوط باشد . چنانچه در هاله تصویر تلویزیون نور دیده شد مشکل از بک لایت می باشد در غیر این صورت مشکل از پنل است  .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار امین قم

همانطور که در این مقاله به آن اشاره شد ، ممکن از پس از مدتی استفاده مشکلاتی برای تلویزیون سام رخ دهد که نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات داشته باشد . در این مواقع شما می توانید برای این کار با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار امین قم تماس گرفته و بهترین خدمات را دریافت نمایید .

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 5
  • 3
  • 50
  • 21
  • 360
  • 1,485
  • 20,953
  • 55,915
  • 15,872