مرکز تعميرات تلويزيون سامسونگ قم | 09193056404-2536645610

  • 0
مرکز تعميرات تلويزيون سامسونگ قم

مرکز تعميرات تلويزيون سامسونگ قم | 09193056404-2536645610

مرکز تعميرات تلويزيون سامسونگ قم

مرکز تعميرات تلويزيون سامسونگ قم

 

مرکز تعميرات تلويزيون سامسونگ قم

مرجع ملی ممکن است با حداکثر دوره

در دسترس بودن  موافقت کند.

(۶)مسئولیت کارمندان برای خسارت به قصد

و سهل‌انگاری در مورد فعالیت‌های آغاز شده

توسط شرکت یا خدمات محدود می‌شود

(۳)موردی است که به طور مشترک

توسط طرفین اجرایی مورد توافق قرار گرفته‌است.

۱ موقعیت حرفه‌ای، در حالی که ادامه رابطه

استخدام موجود را ادامه می‌دهد،

استخدام دائمی  است.

دو روش برای استخدام کارکنان باید

توسط قرارداد بین کارفرما و شخص ثالث اداره شود.

مرکز تعميرات تلويزيون سامسونگ قم

مرکز تعميرات تلويزيون سامسونگ قم

تلویزیون های سامسونگ خیلی زود توانستند طرفداران خاص خود را پیدا کنند. تلویزیون های موجود در بازار ایران که توسط برند کره ای سامسونگ طراحی و تولید شده اند، عموما در دو نوع رایج ال سی دی و ال ای دی عرضه شده اند.

ال ای دی های سامسونگ به لطف کیفیت صفحه نمایش عالی و صرف انرژی کمتر محبوب بازار شدند و ال سی دی های سامسونگ نیز با توجه به قیمت مقرون به صرفه خود طرفداران زیادی برای خود دست و پا کردند.

به طور کل سامسونگ با توجه به برندینگ قوی خود در بازار و ارائه محصولات با کیفیت و علی الخصوص به روز، خیلی زود توانست جای خود را در بازار تلویزیون پیدا کند و طرفداران زیادی را مجذوب محصولات به روز خود نماید.

با توجه به این که در طول شبانه روز، تلویزیون های منازل و محل کار به صورت مداوم روشن هستند، علاوه بر پایین آمدن عمر مفید آن ها، رفته رفته مستهلک شده و نیاز به تعمیر تلویزیون است.

از آن جایی که تمامی محصولات برقی، روزی دچار حادثه خواهند شد و نیاز به تعمیر پیدا خواند بد نیست تا کمی در رابطه با ایرادات رایج تلویزیون های سامسونگ بیشتر بدانید.

شایان ذکر است که تیم متخصص و زبده سامسونگ سرویس قادر است تمامی ایرادات مربوط به سخت افزار و نرم افزار تلویزیون سامسونگ شما را در سریع ترین زمان ممکن رفع نماید.

تعمیر پنل، فلت، بک لایت، تعمیرات مربوط به آب رفتگی، مین برد و منبع تغذیه تلویزیون شما به سادگی توسط تیم فنی سامسونگ سرویس انجام می شود.

تعمیرات ال سی دی تلویزیون سامسونگ در قم

ال سی دی های تولیدی برند سامسونگ فرآیند عیب یابی دشوار، پیچیده و وقت گیری دارند، از این رو برای تعمیرکاران تازه کار یا غیر حرفه ای، طی کردن صحیح این فرآیند سخت و غیرقابل توجیه است، بنابراین با تعویض قطعات صورت مسئله را پاک می کنند و هزینه هنگفتی را به شما محتمل می شوند. اما متخصصین فنی سامسونگ سرویس با گذراندن آموزش های به روز و دور های تخصصی تعمیر ال سی می توانند به سادگی ایراد مربوط به ال سی دی سامسونگ را متوجه شده و نسبت به تعمیر آن اقدام نمایند.

تعمیرات ال ای دی تلویزیون سامسونگ

مصرف کم انرژی، کیفیت بالا و شفاف تصویر خروجی، عمر مفید بیشتر دستگاه و قیمت مقرون به صرفه آن، برجسته ترین عللی است که خریداران را به سمت خرید ال ای دی های سامسونگ هدایت می کند.

ال ای دی ها نیز همانند ال سی دی ها روزی با پایان عمر مفید قطعات یا ایرادات جزئی و کلی مواجه می شوند و طبیعتا نیاز به تعمیر قطعات یا تعویض آن ها است. تیم تخصصی سامسونگ سرویس می تواند با توجه به دانش بالای خود در تعمیر قطعات ال ای دی های سامسونگ، شما را در زمینه تعمیر مین برد، منبع تغذیه، فلت، بک لایت و … یاری دهد. اصلی ترین هدف این تیم در تعمیرات ال ای دی ها، تعمیر قطعات در سریع ترین زمان ممکن است تا شما متحمل هزینه های زیادی نشوید و بتوانید باز هم همانند روز اول از تماشای ال ای دی خود لذت ببرید.

آشنایی با ایرادات احتمالی تلویزیون سامسونگ

در این قسمت از مقاله، سامسونگ سرویس قصد دارد تا شما را با متداول ترین و رایج ترین ایرادات و نقص هایی که در تلویزیون های برند سامسونگ رخ می دهد آشنا سازد.

پخش رنگ و به هم ریختگی رنگ صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ

از رایج ترین و متداول ترین ایرادات و عیوب مربوط به ال سی دی های برند تولیدی سامسونگ، مشکلات مربوط به نمایش رنگ است.

مرکز تعميرات تلويزيون سامسونگ قم

اکثر مشکلات ثبت شده و بازخوردهای به دست رسیده از صاحبان ال سی دی های سامسونگ، پیرامون پخش رنگ و به هم ریختگی رنگ در صفحه نمایش ال سی دی است.

این ایراد معمولا به یکی از شکل های زیر در صفحه نمایش تلویزیون پدید می آید : وجود خطوطی عمودی شکل بر روی صفحه نمایش تلویزیون

  1. وجود خطوط افقی شکل بر روی صفحه نمایش تلویزیون
  2. پخش شدن رنگ ها مانند حالت رنگین کمان
  3. عدم نمایش یکی از رنگ های سبز، آبی یا قرمز
  4. به هم ریختگی رنگ ها و عدم نمایش صحیح رنگ ها

اگر علت پدید آمدن این ایراد در تلویزیون شما برایتان جای سوال دارد، باید اذعان کنیم که این مشکلات معمولا به علت ایراد در یکی بخش هایی مانند منبع تغذیه تلویزیون، بک لایت های صفحه نمایش، برد اصلی دستگاه و یا اینورتر آن رخ می دهد.

اگر تلویزیون شما دچار این تغییرات در صفحه نمایش شد، حتما نیاز به تعمیر دارد و در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان فنی سامسونگ سرویس آماده ارائه خدمات به شما هستند.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ 

اگر تلویزیون سامسونگ شما، به صورت ناگهانی به یک باره خاموش می شود، برد اصلی آن یا پاور دستگاه شما نیاز به تعویض یا تعمیر دارد که با صلاح دید متخصصین فنی سامسونگ سرویس این امکان نیز میسر بوده و به راحتی ایراد تلویزیون شما قابل رفع است.

بروز این حالت به این شکل است که یه یک دفعه تلویزیون روشن شما در هنگام پخش تصویر خاموش می شود و بعد از تلاش مجدد شما برای روشن کردن مجدد، تلویزیون به حالت استند بای رفته یا چراغ پنل فقط چشمک می زند.

قطع صدا در تلویزیون سامسونگ

مواردی از مدل های تلویزیون های سامسونگ دیده شده است که در حین پخش تصویر، صدای دستگاه قطع شده و عملا شما خروجی صدا نخواهید داشت. این نقص به بلندگوی تلویزیون شما مربوط می شود و با تعویض آن، همه چیز به حالت اول بر می گردد.

شایان ذکر است که در مواردی بلندگو سالم است و ایراد به برد اصلی تلویزیون شما مربوط می شود که این مشکل هم قابل تعمیر یا تعویض است و در نهایت تلویزیون شما مانند روز اول عملکرد صحیحی خواهد داشت.

قطع تصویر در تلویزیون سامسونگ درقم

بسیاری از ال ای دی ها و ال سی دی های سامسونگ موجود در بازار با ایراد قطع تصویر دست و پنجه نرم می کنند. این ایراد مربوط به تکنولوژی ساخت است و جایی برای نگرانی نیست، چرا که متخصصین فنی سامسونگ سرویس به راحتی از پس رفع این مشکل بر خواهند آمد. بد نیست بدانید که قطع تصویر در تلویزیون های سامسونگ به علت نقص در مدار مربوط به بک لایت آن ها است و در مواردی نیز بخش T CON دچار آسیب می شود که منجر به بروز این نقص در عملکرد صفحه نمایش تلویزیون می گردد.

عدم اتصال اینترنت بی سیم (Wifi) تلویزیون سامسونگ

برخی از مدل ها در اتصال به اینترنت، کاربر را با مشکل مواجه می کنند. این مشکل عمدتا توسط کارشناسان فنی سامسونگ سرویس با به روز رسانی فریمور (Firmware) تلویزیون سامسونگ شما رفع می گردد.

در صورت حل نشدن این مشکل، سخت افزار تلویزیون شما مورد بررسی های لازم قرار می گیرد و ممکن است نیاز به تعویض قطعه نیز باشد.

سخن پایانی در رابطه با تعمیر تلویزیون شما

اگر عملکرد تلویزیون شما مانند روز اول نبود، در روشن یا خاموش شدن دستگاه، کیفیت صدای خروجی، کیفیت صفحه نمایش و … هر گونه تغییری مشاهده کردید، از باز کردن تلویزیون پرهیز نمایید. همچنین تلویزیون خود را به دست تعمیرکاران محلی و متفرقه نسپارید.

چنان چه مشکلات ذکر شده بالا یا هر تغییر حالت دیگری برای تلویزیون شما پیش آمد در سریع ترین زمان ممکن با کارشناسان و متخصصین فنی سامسونگ سرویس ارتباط برقرار نمایید، تا حال تلویزیون شما همانند روز اول خوب شود.

مرکز تعميرات تلويزيون سامسونگ قم

 

در یک کارفرما در یک رابطه کاری است.

۱ – کارگران باید مطابق با فعالیت‌هایش

حداقل نیمی از زمان در ضمیمه ۱ دسته‌بندی شوند.

۲ تا اینجا پیوست ۱ به طور صریح یک اندازه‌گیری

را از جمله ۱ مشخص می‌کند،

که اندازه‌گیری باید اعمال شود.

۳ – هیچ کدام از فعالیت‌هایی که توسط کارگران انجام شود ۱ یا ۲ مورد نیاز است،

فعالیت‌های با ارزش بالاتر باید به سطح بالاتر فعالیت اضافه شوند.

(۲)گروه‌های حقوق ۲ تا ۱۵ به شش مرحله تقسیم می‌شوند

. مرحله ۲ بعد از دو سال در مرحله ۲،

مرحله ۳ بعد از دو سال در مرحله ۳،

مرحله ۴ بعد از ۴ سال در مرحله ۴، مرحله ۶ بعد از ۴ سال

در مرحله ۵، مرحله ۶ بعد از ۴ سال در مرحله ۵.

۳ بار موجب شونده را می توان برای تخصیص مرحله در نظر گرفت.

۴ خدماتی که به طور قابل‌توجهی بالاتر از میانگین هستند،

زمان مورد نیاز می‌تواند در مراحل کاهش یابد.

مرکز تعميرات تلويزيون سامسونگ قم

۵ خدماتی که به طور قابل‌توجهی کم‌تر از میانگین هستند،

زمان مورد نیاز در هر مرحله می‌تواند یک‌بار به نصف بسط داده شود.

۶ برای  در مورد شکایات، کمیسیون عملیاتی مسیول است

(۵ (۵)با رویه مربوطه.

۲ a. ۱ طبقه‌بندی به گروه حقوق بالاتر از گروه‌های حقوق ۲ تا ۱۴،

کارمند به همان سطح اختصاص داده می‌شود

که در گروه حقوق کمتری کسب می‌کند.

۲ – مدت در گروه حقوق بالاتر با گروه نرخ بالاتر آغاز می‌شود.

 

تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 23
  • 12
  • 43
  • 28
  • 325
  • 1,793
  • 20,858
  • 55,541
  • 15,685