نمایندگی تعمیر ال ای دی سامسونگ در قم |09193056404-2536645610

  • 0

نمایندگی تعمیر ال ای دی سامسونگ در قم |09193056404-2536645610

نمایندگی تعمیر ال ای دی سامسونگ در قم

نمایندگی تعمیر ال ای دی سامسونگ در قم نمایندگی تعمیر ال ای دی سامسونگ در قم

 

درباره سامسونگ

سامسونگ یک شرکت چند ملیتی و برای کره می باشد و یکی از بهترین ها و ماز معروفترین ها در صنعت الکترونیکی و تکونولوژی است. این شرکت در تولید تلویزیون های ال ای دی و ای سی دی مهارت و تخصص زیادی دارد و یکی از بهترینها در این کار می باشد. این شرکت به تازگی تلویزیون های جدید OLED و QLED را تولید نموده است که بسیار هم مورد توجه و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است و فروش بالایی دارد. این تلویزیون ها ویژگی های بسیاری دارد که در ادامه به آنها می پردازیم، یکی از ویژگی های بارز این تلویزیون ها عملکرد بسیار بالا و قوی آن می باشد، ویژگی دیگر آن کیفیت بالا در صفحه نمایش و نور قابل تنظیم آن می باشد

شایع ترین ضعف های سامسونگ

. کنتراست این تلویزیون ها بسیار بالا است و رنگ های موجود در آن بسیار طبیعی و عمیق است و زمانی که به نمایش گذاشته می شود خیلی جلوه زیبایی دارد و بیننده محو تماشای آن می شود. تصویر در حال پخش در این تلویزیون بسیار یکدست و یکپارچه می باشد و خیلی عالی از رنگ ها پشتیبانی می کند. تلویزیون های جدید سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بسیار بر سر زبان ها می باشد.
کیفیت تصاویر در تلویزیون های سامسونگ

نمایندگی تعمیر ال ای دی سامسونگ در قم

این شرکت تلویزیون هایش را در مدل های FULL HD، 4K و UHD 4K به تولید رسانده است و این کیفیت ها بسیار عالی هستند و اکثریت افراد از یکی از آنها استفاده می کند. افرادی که تمایل دارند تلویزیون خریداری کنند در ابتدا کیفیت آن بسیار برایشان مهم است و سپس سایز تلویزیون برایشان اهمیت دارد و در آخر ظاهر آن نیز مهم است. شرکت سامسونگ تلویزیون هایش را در دو مدل تخت و منحنی تولید کرده است و سایز و ابعاد آنها بسیار متفاوت است، هر فردی می تواند طبق نظر و سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته از این شرکت بزرگ و به نام تلویزیون خریداری نماید.
لذا استفاده از بعضی سیستم ها در تلویزیون های ساخت این برند، مانند سیستم PUR COLOUR که کمک شایانی برای ارائه تصاویر طبیعی و زیبا می کند و یا فناوری  HDRسبب می شود که نور پس زمینه بسیار روشن تر نمایش داده شود و در آخر تصاویر طبیعی تر باشند. بعضی از سیستم ها و ویژگی های پیشرفته ای هم در تلویزیون های منحنی سامسونگ استفاده شده است که موجب بیشتر شدن کیفیت و راندمان بسیار خوب آنها می شوند از این ویژگی ها فناوری UHD DIMMING می باشد که با بهره از آن نرم افزار مرتبط صفحه نمایش تلویزیون را به صدها قسمت تقسیم بندی می کند و با توجه به اینکه هر قسمت چه مقدار رنگ، نور و عناصر مختلف تصویری را باید پشتیبانی کند ، آن قسمت از قاب تلویزیون آن عناصر را به بهینه ترین حالت ممکن ارائه می دهد .
تعریف کیفیت FULL HD و دلیل این که به آن 1080 می گویند چیست؟

دلایل دیر روشن شدن یا خاموشی دستگاه

تلویزیون FULL HD ، ذر بیشترین حالت 1920 پیکسل به صورت افقی و 1080 پیکسل به صورت عمودی را تحت پوشش دارد و قابل روئیت است (1080×1920). به همین علت به این نوع فرمت 1080 می گویند که در نهایت ، حداکثر پیکسل های تصویر در حالت عمودی را به نمایش می گذارد. برای دیدن فیلم های فول اچ دی بایستی از کابل های HDMI بهره برد و اگر از این کابل استفاده نکنیم Full HD دیگر مفهوم خود را از دست می دهد. بدیهی است که فرمت FULL HD در تلویزیون هایی که نسبت تصویر در آن ها 16:9 می باشد بسیار خوب نشان می دهد و اگر مایلید در تلویزیون هایی که نسبت تصویر آن ها 4:3 می باشد، از این فرمت با کیفیت بهره ببرید بدانید که جواب گو نیست در این صورت هم کیفیت تصویر و هم اندازه کامل تصویر از دست خواهد رفت. لازم به ذکر است محتوای کمی با کیفیت فول اچ دی موجود است و خیلی از شبکه های تلویزیونی هنوز قادر به پشتیبانی این کیفیت نیستند .در حال حاضر شبکه سه جدیدا از کیفیت HD پیشتیبانی می کند. لازم به ذکر است بیشتر فیلم های سینمایی که به صورت دی وی دی عرضه می شوند دارای کیفیت پایینی هستند. تنها دیسک های بلوری و ویدیوهای دانلودی از کیفیت از این فرمت استفاده می کنند و از کیفیت فول اچ دی بهره می برند .خوشبختانه در آینده ای نزدیک محتوای بیشتری با کیفیت FULL HD منتشر می شود.

نمایندگی تعمیر ال ای دی سامسونگ در قم

کیفیت4K چه مفهومی دارد؟
تلویزیون 4K در اصطلاح یک تلویزیون با وضوح 4K می باشد. لازم به توضیح است که تلویزیون دارای 3،840 پیکسل افقی و 2.160 پیکسل عمودی می باشد، در کل حدود 8.3 میلیون پیکسل. در مشخصات فنی تلویزیون، وضوح تصویر اکثرا به عنوان “3840 * 2160” برای تلویزیون‌های 4K مشخص می شود .
عبارت رزولوشن اصطلاحی است که نشان می دهد که چقدر این نقاط ریز یا پیکسل‌ها با چه تراکمی روی صفحه نمایش جای گرفته‌اند. پیکسل‌های جداگانه برای به وجودآوردن تصویری که در صفحه می بینید جمع می‌شوند، بدین سبب هرچه پیکسل بیشتر باشد وضوح تصویر نیز بیشتر می باشد. “K” در 4K مخفف Kilo (1000) می باشد ، این معنی را می دهد که تلویزیونی که به وضوح افقی در حدود 4000 پیکسل مجهز شده است. تلویزیون‌های 4K در قیاس با تلویزیون‌های قدیمی Full HD (1920 x 1080) چهار برابر پیکسل بیشتری دارند. با دقت در صفحه نمایش‌های تلویزیون با همان ابعاد، کیفیت تصویر تلویزیون 4K با بهره گیری از تراکم پیکسل بیشتر، بسیار واضح‌تر و روشن‌تر است . این اختلاف در تلویزیون‌های صفحه بزرگ بسیار بیشتر قابل روئیت تر است . برای مثال، اگر کیفیت یک تلویزیون قدیمی 65 “Full HD با تلویزیون 4K UHD 65” را با هم در مقام قیاس قرار دهیم ، متوجه اختلاف در تعداد پیکسل های تشکیل‌دهنده صفحه خواهید شد. در تلویزیون‌های که دارای وضوح بالا هستند، پیکسل‌ها در مقایسه با تلویزیون های با وضوح پایین به همان مقدار کوچکتر هستند.

دلایل نداشتن تصویر و بودن صدا

اغلب در این موارد شایع در تمامی ال ای دی ها هستند تایم لامپ تصویر یا همان بک لایت ب اتمام میرسد که تکنسین های ما این ایراد را در محل بطور کامل تعویض میکنیم زیرا چنانچه تعمیر شود وفقط بک لایت های سوخته نو شود طولی نمیکشد که مجدد این ایراد رویت میشود…زیرا تخمین زده شده که کلا بک لایتها در تمتمی برند ها حدود 30 هزار ساعت بیشت عمر نمیکنند.

4Kچیست؟ UHD چیست؟
به بیان صریح تر، UHD مخفف Ultra High Definition می باشد.
مارک‌های متنوع از عبارات متفاوتی برای بیان همین موارد استفاده کرده که به عنوان مثال تلویزیون‌های Ultra HD، تلویزیون 4K، تلویزیون Ultra High Definition و تلویزیون 4K UHD. با سیر تکامل و گذشت زمان ، صنعت تلویزیون عبارت “4K” را برای کاربران و مصرف‌کنندگان ساده تر و قابل یادگیری تر پیدا کرد و به استفاده بیشتر و بیشتر از آن پرداخت. هم اکنون در بیشتر تولید کنندگان و مصرف کنندگان این عبارات تلویزیون 4K یا تلویزیون 4K UHD به کار گرفته میشود . نوع دیگری از تلویزیون های UHDجدیدا در بازار رونق گرفته است.
نکات قابل توجه هنگام خرید تلویزیون
یکی از نکات قابل توجه در زمان خرید سایز و ابعاد تلویزیون است که در اصطلاح به آن اینچ گفته می شود و مصرف کننده باید طبق متراژ فضای داخلی اش سایز تلویزیون را انتخاب نماید تا برای آن فضا نه کوچک باشد و بیش از اندازه بزرگ باشد. در پایین نکاتی گفته شده است که مصرف کننده به راحتی بتواند سایز تلویزیون خود را انتخاب نماید.

مدل اندازه‌گیری سایز صفحه تلویزیون
فرمول محاسبه ی اندازه تلویزیون آنچنان که تصور می کنید سخت و پیچیده و دشوار نیست در حقیقت اندازه تلویزیون طول مورب آن است که از اندازه‌گیری گوشه سمت چپ بالای صفحه تلویزیون تا گوشه سمت راست پایین بدست می آید که بیشتر با عبارت اینچ بیان می شود .
قانون سرانگشتی: بزرگتر بهتر است
امروزه تلویزیون‌ها در اندازه‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شوند، ولی پیشنهاد ما برای انتخاب شما بزرگترین اندازه ی ممکن با توجه به میزان بودجه شما است . برای مثال اگر به دنبال خرید تلویزیونی هستید که اندازه ی آن 75 اینچ یا بیشتر باشد، باید یک مورد مهم را توجه داشته باشید.بنا به تحقیقات انجام شده توسط شرکت سامسونگ، یک دلیل مهم برای تهیه تلویزیون‌های جدید؛ تقاضا برای صفحه نمایش‌های بزرگتر می باشد. و اینکه بعد از خرید، میزان رضایت بسیار بالا است. در نتیجه هم اکنون بهترین زمان برای خرید تلویزیون با صفحه نمایشگر بزرگتر با توجه به میزان دارایی شما است پس می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید تا هرگز به عقب برنگردید و از انتخاب مناسب خود لذت ببرید.
بررسی فاصله مشاهده تلویزیون
به طور کلی تماما همه ی تلویزیون‌ها از فاصله و زاویه‌ای جهت تماشا به طور استاندارد و توصیه‌شده برخوردار هستند که بایستی در هنگام جای گذاری و تنظیم تلویزیون در خانه توجه کنید. لازم به گفتن است که بهترین و جامع‌ترین تجربه دیدن زمانی است که 40 درجه از دید شما به واسطه ی صفحه نمایش گرفته می‌شود. این فاصله بینایی با در نظر گرفتن اندازه تلویزیون شما قابل اندازه گیری می باشد . برای محاسبه این فاصله مناسب، اندازه صفحه را در 1.2 ضرب نمایید.برای مثال در یک تلویزیون اینچی، 90 اینچ و یا به عبارتی 2.3 متر فاصله نیاز است.برای درک بهتر فاصله تلویزیون بهتر است به جدول ارائه‌شده برای تعیین فاصله نگاهی بیندازید تا بتوانید بهترین فاصله تلویزیون را برای فضای خود انتخاب نمایید .
موارد دیگری هستند که توجه به آنها خارج از لطف نیست:
1. اندازه ی واقعی تلویزیون را بررسی کنید.
زمانی که در هنگام خرید تلویریون جدید هیجان زده عمل نمایید باعث می شود شما کار واقعی تنظیم آن را مد نظر نگیرید. در نظر داشته باشید تلویزیون همیشه بزرگتر از اندازه صفحه نمایش آن است. ابعاد فیزیکی تلویزیون صفحه نمایش بزرگ، با در نظر گرفتن پایه و قاب دور و همچنین محل قرار گرفتن تلویزیون در محل مورد نظر تماما باید مورد توجه قرار گیرند لذا حتماً ابعاد تلویزیون را با مجموعه مبلمان خود بررسی نمایید تا هنگام تنظیم تلویزیون صفحه بزرگ دچار مشکل نشوید.

نمایندگی تعمیر ال ای دی سامسونگ در قم

2. وضوح تلویزیون را، به ویژه با تلویزیون صفحه نمایش بزرگ مقایسه نمایید.
قانون کلی این است که با بیشتر شدن اندازه صفحه، باید تعداد پیکسل‌ها یا رزولوشن نیز افزایش یابد. هرچه وضوح تصویر بالاتر باشد، به جای پیکسل‌ها، سیستم تلویزیون تصویر را واقعی‌تر نمایش می دهد. به همین علت لازم است در زمان خرید تلویزیون صفحه بزرگ، از کیفیت تصویر با وضوح بالا مانند 4K استفاده کنید .
نکات حائز اهمیت در استفاده و نگهداری از تلویزیون LED و LCD سامسونگ
برای افزایش کارایی و بالا بردن طول عمر تلویزیون سامسونگ پیشنهاد می کنیم موارد و نکات زیر را در زمان استفاده از تلویزیون مورد توجه قرار دهید تا باعث افزایش طول عمر دستگاه و همچنین دریافت بالاترین راندمان از تلویزیون خود شوید :
در زمان نصب تلویریون حتما دقت کنید دستگاه را در مکانی نصب نمایید که از نور مستقیم آفتاب دور باشد و حتی الامقدور نور کمتری روی صفحه تلویزیون باشد.

تعمیر برد پاور در منزل

به خاطر داشته باشد تلویزیون را در محیطی نصب کنید که از دستگاه های حرارتی، رادیاتورها و رطوبت دور بماند.
اطمینان حاصل فرمایید تا سوراخ های تهویه پشت تلویزیون که برای تبادل گرما در تلویزیون تعبیه شده است پوشانیده نشود تا تبادل حرارتی به راحتی انجام شود.
نکته مهم بعدی این است که تلویزیون را با فاصله مناسبی از دیوار قرار دهید با انجام اینکار باعث گردش آزادانه هوا به تلویزیون خواهید شد .
برای جلوگیری از ایراد در پنل تلویزیون لازم است که دستگاه را با پارچه خیلی خیس و تمیز کننده های شیمیایی پاک نکنید زیرا این کار ممکن است باعث آسیب رساندن به پنل تلویزیون شود.
دقت کنید و مراقب وارد شدن هرگونه ضربه به تلویزیون به ویژه تلویزیون های ال ای دی که ظرافت بسیار بیشتری دارند جلوگیری به عمل آورید .
از محافظ مرغوب جهت جلوگیری از آسیب های ناشی از نوسان های برق استفاده فرمایید زیرا عمده مشکلات به وجود آمده از نوسانات برقی نشات می گیرد.

تعمیر برد تصویر یا تیکان در محل

بررسی تلویزیون های سامسونگ با طراحی جدید OLED
در تلویزیون‌های اولد سامسونگ کنتراست به شدت بالاست و رنگ‌ها در این صفحات نمایش بسیار طبیعی تر و با شکوه تر به چشم می خورند . قطر صفحات در این مدل از تلویزیون‌ها بسیار نازک و باریک است و وزن آن‌ها از مدل های دیگر تلویزیون سامسونگ کمتر می باشد. این تلویزیون های سامسونگ مصرف برق بسیار پایینی دارند پس اگر به ظاهر تلویزیون همچون عملکردشان اهمیت می دهید به سراغ این مدل ها بروید .
حالت Dolby Vision هم در این تلویزیون‌های سامسونگ استفاده شده است . تلویزیون‌های OLED سامسونگ در سایزهای ۵۵، ۶۵، ۷۷ اینچی تولید و روانه بازار شده اند و با توجه به میزان مساحت محیط اقدام به تهیه بهترین و مناسب ترین ابعاد نمایید. این تلویزیون‌های سامسونگ در اندازه های کوچک ساخته نشده اند چون زمانی که ابعاد آن کوچک باشد صفحه نمایش قادر نخواهد بود کیفیت تصاویر را با وضوح بالا ارائه دهد.

تماس باما

 

 

 


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 22
  • 8
  • 48
  • 19
  • 437
  • 1,827
  • 20,481
  • 54,500
  • 15,229