نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار توحید قم |09127384085-02536645610

  • 0

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار توحید قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار توحید قم

هر دستگاه الکترونیکی ممکن است پس از مدتی استفاده با مشکل روبرو شود تلویزیون سام هم از این قاعده مستثنی نیست ! در این مقاله تعدادی از مشکلات تلویزیون سام را مورد بررسی قرار می دهیم همچنین شما عزیزان می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار توحید قم تماس بگیرید .

تعمیرات تلویزیون سام در بلوار توحید قم

مشکلات رایج در تلویزیون سام

  • تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد

هنگامی که تلویزیون ال سی دی و ال ای دی صدا دارد اما تصویر ندارد اکثرا مشکل در قسمت بک لایت تلویزیون می باشد . خرابی بک لایت در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی یکی از موارد شایع است . در تلویزیون های ال ای دی سری f سام خرابی بک لایت بسیار شایع است . هر چند در برخی از موارد خرابی برد پاور موجب از بین رفتن تصویر می شود به این صورت که خروجی ولتاژ بک لایت قطع می شود و تصویر تلویزیون سیاه می شود در این حالت اگر دقت کنید یک تصویر بسیار محو مشاهده می کنید .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار توحید قم

  • عدم اتصال به شبکه تلویزیون سام

در برخی از موارد تلویزیون سام نمی ‌تواند به شبکه‌ی وای فای یا بلوتوث و یا دیتای تلفن همراه وصل شود . این مشکل می تواند به چند عامل بستگی داشته باشد یکی از موارد می تواند از این باشد که نرم افزار تلویزیون قدیمی باشد و مورد دیگر وارد کردن رمز اشتباه وای فای و ثبت زمان و تاریخ اشتباه در تلویزیون و بهم ریختگی تنظیمات DNS و یا ایراد در بعضی مواقع می تواند از مودم هم باشد.

در ایراد های این چنینی که مشتری عنوان می کند ، ابتدا با راهنمایی تلفنی دستگاه باز نشانی شده و در صورت برطرف نشدن مشکل تکنسین مراجعه کرده چنانچه ایراد توسط تکنسین رفع نشد ، با نظر تکنسین دستور تعویض برد مین داده می شود تا مشکل تلویزیون رفع گردد .

تعمیرکار تلویزیون سام در بلوار توحید قم

  • عمل نکردن کنترل تلویزیون سام

عمل نکردن کنترل در تلویزیون سام مشکل بسیار شایعی که به کرات دیده می شود است . به این صورت که کنترل هیچ اثری روی تلویزیون ندارد و عملکردی نشان نمی دهد ، در این مواقع معمولا کنترل هوشمند سام از متصل بودن به بلوتوث دستگاه خارج شده که این امر می تواند در اثر ضعیف بودن باتری کنترل و یا ضربه خوردن کنترل و یا آب خوردگی و یا تمام شدن عمر باتری اتفاق بیوفتد . همچنین بهتر است برای کنترل های هوشمند سام از هرنوع باتری اما با کیفیت ALKALINE  استفاده کرد .

  • تلویزیون سام دیر روشن می شود​

دیر روشن شدن تلویزیون در بیشتر موارد مربوط به برد پاور تلویزیون می باشد . این خرابی اکثرا در تلویزیون های ال سی دی رخ می دهد . با تعویض قطعات فرسوده برد پاور مشکل رفع می شود .

  • تلویزیون سام صدا ندارد

خرابی صدای تلویزیون به برد مین و بلندگو مربوط می باشد . احتمال خرابی بلندگو در تلویزیون های ال ای دی خیلی کم است و بیشتر مربوط به برد مین می شود و در برخی مواقع برد تلویزیون قابل تعمیر نمی باشد و باید برد تعویض گردد . در تلویزیون های ال سی دی سام احتمال خرابی بلندگو نیز می باشد به دلیل این که در طولانی مدت بلندگو خراب می شود .

  • تلویزیون سام بعد از چند ساعت خاموش می شود

معمولا خاموش شدن تلویزیون سام بعد از یک زمان مشخص ، مربوط به تنظیمات تلویزیون می باشد . برای برطرف شدن این مشکل تایمر تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید . دلیل دیگر خاموش شدن تلویزیون بعد از چند ساعت کار کردن می تواند مربوط به برد پاور تلویزیون باشد .

  • صدای تلویزیون سام قطع می شود

تنها دو دلیل بسیار مهم برای قطع شدن صدای تلویزیون سام وجود دارد . دلیل اصلی می ‌تواند به بلندگو یا مین برد تلویزیون مربوط باشد . در صورت برطرف نکردن مشکل ، جهت بررسی و تعمیر تلویزیون سام اقدام نمایید . به این دلیل که اگر مشکل از برد اصلی باشد ، به دیگر قطعات و احتمال زیاد به عملکرد های دیگر مین برد آسیب وارد می کند . برای رفع این مشکل می توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار توحید قم تماس بگیرید .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در بلوار توحید قم

  • آبی شدن تصویر تلویزیون سام

چنانچه تصویری که با فلش روی تلویزیون سام پخش می‌ شود کیفیت داشته باشد ، مشکل از شبکه یا پخش کننده تصویری است که در آن زمان در حال پخش است ، ولی اگر تصویری که مشاهده می کنید با فلش هم کیفیت نداشت باید مشکل تلویزیون را با یک تکنسین تعمیر تلویزیون سام در میان بگذارید .

در بعضی از موارد رنگ ال ای دی ها تغییر کرده و به رنگ آبی یا بنفش نمایش داده می شود ، دلیل آبی شدن تصویر به علت خرابی بک لایت است .

  • دکمه پاور تلویزیون سام چشمک می زند و تصویر و صدا دارد

این مورد بسیار نادر است و در این موارد احتمال خرابی چندین قطعه وجود دارد ، از جمله بک لایت ، برد پاور یا مین برد . پیشنهاد ما به شما کاربران گرامی این است که پس از مواجه شدن با این مشکل نسبت به تعمیر آن سریعا اقدام نمایید . نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار توحید قم در کمترین زمان ممکن این مشکل را رفع می نماید .

  • تلویزیون صدای اضافه از جایی غیر از بلندگو ها دارد

گاهی اتفاق رخ می دهد که صدای اضافه از جایی به غیر از بلندگو های تلویزیون پخش می شود . دلیل اصلی این مشکل می ‌تواند مربوط به برد پاور تلویزیون باشد و برای برطرف کردن این مشکل ، هر چه سریعتر اقدام به برطرف کردن آن نمایید . چراکه برد پاور یکی از اصلی ترین قطعات تلویزیون بوده و بی توجهی به آن می تواند هزینه های بیشتری برای شما بوجود آورد .

تعمیرات ال ای دی سام در بلوار توحید قم

  • پرش و لرزش تصویر تلویزیون سام

یقینا تا به حال با این صحنه روبرو شده اید که در زمان تماشای تلویزیون تصویر دچار پرش و یا چشمک زدن شده باشد ، که بیشتر کاربران معمولا این مشکل را به دلیل خرابی در بخش آنتن می ‌دانند . اما برخی اوقات پرش تصویر به صورتی است که تماشای تلویزیون را با مشکل مواجه می ‌کند و مانند یک لامپ که در حال سوختن شروع به چشمک زدن می ‌کند . مشکلات به وجود آمده در لامپ ‌ها می ‌تواند علت رخ دادن این مشکل در تلویزیون باشد . با خرابی 1 و یا تعدادی از لامپ ها تصویر تلویزیون حالت پرش پیدا می ‌کند که به بررسی و تعمیر به وسیله ی تکنسین متخصص در این زمینه احتیاج می باشد . علت به وجود امدن این مشکلات در بک لایت های سری یکی از خط ها قطع می گردد و یک سری سالم است ، حال سری سالم دستور به نمایش و روشن شدن می دهند اما علت اینکه سری بعدی قطع و خراب است مین برد دستور قطع را صادر می کند ، به همین ترتیب تصویر به طور متوالی قطع و وصل می گردد  .

همچنین دلیل اصلی در این بخش می‌ تواند به آنتن ، بک لایت یا پنل تلویزیون مربوط باشد .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار توحید قم

استفاده از خدمات نمایندگی های مجاز ، خیال شما را بابت عدم آسیب رسیدن دستگاه تان آسوده می گرداند .

استفاده از خدمات مراکز غیر مجاز تعمیر تلویزیون که دارای تکنسین های بی تجربه و غیر حرفه ای هستند می تواند خسارات جبران ناپذیری را به تلویزیون شما وارد کند . همچنین معمولا مراکز غیر مجاز ، ضمانتی برای خدمات ارائه شده ندارند و معمولا بعد از تعمیر هم مشکل به صورت کامل رفع نخواهد شد . اما استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در هت تیر قم به شما این امکان را می دهد تا از تکنسین های با تجربه و حرفه ای برای تعمیر تلویزیون خود ، استفاده کنید .

نمایندگی تلویزیون سام در بلوار توحید قم

همچنین نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار توحید قم با دارا بودن قطعات اصلی و اورجینال تلویزیون شما ، بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد کرد . استفاده از قطعات اصلی تلویزیون سام ، سبب می شود تا دستگاه شما عملکرد بهتری داشته باشد و دیرتر خراب شود . استفاده از قطعات فیک و نامعتبر به علت عدم هماهنگی با قطعات دیگر ، سبب می شود تا تلویزیون شما سریع تر به تعمیر مجدد احتیاج پیدا کند .

خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار توحید قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در هفت تیر قم خدمات زیادی به شما عزیزان ارائه می ‌دهد . شما عزیزان می‌ توانید برای برطرف کردن مشکلات جزیی تا نواقص بزرگ‌ به نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در بلوار توحید قم مراجعه کنید و با خیال راحت دستگاه خود را به بسپارید .

چند نمونه از خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون سام در هفت تیر قم به شرح زیر است :

تعمیر بک لایت تلویزیون سام

نصب تلویزیون سام

تعمیر به صورت اقساطی

تعمیر تلویزیون سام در محل

ارائه گارانتی تعمیر

تعمیر مین برد

تعمیر اشکال در اتصالات ، صدا ، تصویر

استفاده از قطعات اصل و با ضمانت

انجام کار توسط پرسنل حرفه‌ای و با تجربه

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 19
  • 10
  • 41
  • 20
  • 379
  • 1,489
  • 19,733
  • 56,239
  • 16,010